hysterika Skrevet 12. august 2014 #26 Skrevet 12. august 2014 Jeg kunne virkelig ikke tenkt meg å ha sex med en republikaner, er jeg rasistisk da? Man kan velge å være republikaner eller ikke, det er ikke en rase. Og hvem DU kunne tenke deg å ha sex med har med hvem du tiltrekkes av. At du skulle slå opp av noen fordi de tidligere har hatt sex med en av "feil rase" er rasistisk Anonymous poster hash: ac4cc...810 Sorry, jeg bare tulla. Jeg klarte ikke å ta denne tråden på alvor. Jeg er SELVFØLGELIG enig i at man ikke slår opp med noen fordi de tidligere har hatt sex med noen av "feil rase", det er rett og slett idiotisk!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #27 Skrevet 12. august 2014 Tror jeg hadde droppet han umiddelbart. Men, nå synes jeg ikke folk som dømmer andre etter hudfarge er "fantastiske". Mindre intelligente er vel det rette ordet. Anonymous poster hash: 2fb57...370
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #28 Skrevet 12. august 2014 Han trenger ikke være rasist, vi har alle våre preferanser og formeninger om hva man synes er ok. Jeg ville aldri hatt sex med en farget og jeg er slett ikke rasist for det og hadde fint kunne vært venner med folk fra alle verdensdeler. Anonymous poster hash: 7d286...da5 Så du mener det ikke er rasistisk å ville slå opp med en person dersom denne personen før den traff deg hadde sex med en av mørk hudfarge??! Det er ikke snakk om at han selv ikke er tiltrukket av eller vil ha sex med en afrikaner (vi har alle forskjellige preferanser) men at han slår opp med dama om HUN har hatt sex med en mørk person Anonymous poster hash: ac4cc...810 Det er litt barnslig av han, det er jeg enig i. Men på en måte kan jeg skjønne at man ønsker at kjæreste har samme etniske preferanse som deg selv. Mulig han er rasist, men det er slett ikke sikkert. Jeg er langt ifra rasist, men ville vel helt ærlig ikke likt om mannen hadde hatt seg med enkelte nasjonaliteter, dette uavhengig av hudfarge. Anonymous poster hash: 7d286...da5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå