Gå til innhold

Livredd for at han skal finne ut at jeg har hatt sex med en svart mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres nok ut som en motbydelig fyr jeg har, men min nye kjæreste er fantastisk med unntak at han er litt rasistisk. Han holder det for seg selv, men i går kom det opp at han mente at hvis jeg hadde hatt sex med en neger eller lignende så ville han ikke ha sex med meg igjen.

Det sa jeg jo at jeg ikke har men det er ikke sant.

Anonymous poster hash: 6b372...2cb

Skrevet

Han høres ut som en hyggelig fyr ja.

Anonymous poster hash: 94de8...0bb

Skrevet

Er det ikke bare å ikke fortelle det da? Han trenger vel ikke å vite alt om ditt tidligere liv. Høres jo uansett ut som en looser spør du meg.

Anonymous poster hash: fa9da...b0e
Skrevet

Hvorfor i alle dager vil du være sammen med en sånn idiot?

Skrevet

Enig i hun over. Han har jo ingenting med ditt tidligere liv. Hva godt skulle det uansett gjøre å fortelle han om tidligere erobringer i sengehalmen? Kan bare skape skikkelig dårlig stemning og for mange skaper det flere spørsmål enn svar. Du kan jo heller ikke endre fortiden din!

Jeg har førstehåndserfaring med en mann som ikke taklet sannheten om mitt tidligere liv før han (min eks) . Jeg var dumt nok til å fortelle om at jeg hadde hatt et one-night stand med en fyr (da jeg var 16-17 år)som eksen visste hvem var fra tenårene og som eksen synes var en skikkelig idiot. Vi var på hyttetur en helg da han fikk vite det og han nektet å snakke til meg hele helgen!!! Lå bare på rommet og sturet.. Nektet meg å komme nær han fordi han følte at jeg var "skitnet" til!!!!!!!( Dette var altså ca 5 år etter one night standet)

Dumpet denne fyren etterhvert siden han hadde så mange elendige egenskaper!;)

Anonymous poster hash: 292cb...625

Skrevet

Det er bedre, HI, at han aksepterer deg og elsker deg for den du er, med din bakgrunn, dine opplevelser, og det du har vært gjennom, enn at han er dømmende mot deg. Sett bort fra det innlysende du nevner med rasisme, bare det at han ikke aksepterer deg med din fortid, gjør at dere vil få vanskelig for å få en fremtid sammen. Han vil være dømmende mot deg, du vil være redd for å si eller gjør noe han ikke vil akseptere.

Forholdet er ikke likeverdig. Det bygger ikke på kjærlighet (og... tillit).

Jeg ville ha brutt med han. Dette med rasistiske holdninger gjør jo ikke saken noe bedre akkurat.

Men det er lett for meg å si "dump han!", det er jo ikke meg det går ut over. Du vet selv hva som er best, HI. Håper det går bra med deg samme hvilket valg du tar. 

Anonymous poster hash: 6b83e...b5e
Skrevet

Hva dersom eventuelle barn får seg venner med ulik hudfarge?

Dropp fyren, sånne holdninger er skumle.

Anonymous poster hash: 4d93e...b9f

Skrevet

Er han rasistisk, så er han ikke fantastisk

Anonymous poster hash: dd505...c29
Skrevet (endret)

Fantastisk, men "litt rasistisk"??? Det er to begrep som ikke passer på et og samme menneske.

Hva vil du gjøre om barna deres finner seg kjærester med en annen etnisitet? Er det fremdeles greit at han er "litt rasistisk"?

Men sånn ellers så har han da null med hvem du har vært sammen med før han.

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

Så la vær å fortell om at du har hatt sex med en svart mann da.. Han har vel ikke noe med din seksuelle fortid.

Anonymous poster hash: d9981...c00

Skrevet

Æsj for en rasistisk dust.

Hadde jeg vært deg hadde jeg fortalt han at jeg hadde hatt sex med en svært mann Oh at dersom det var et problem for han kan han finne seg et rasistisk brødhue i stedet for deg. Stå opp for dine meninger, ikke la deg diktere av en rasist :)

Anonymous poster hash: ac4cc...810

Skrevet

Da ville jeg nok ha fortalt han at det hadde jeg hatt og så hadde jeg sluppet hele fyren.

Anonymous poster hash: 6c578...53b
Skrevet

For det første så er det bare du som veit dette og kan si det Hi.

For det andre dump han!

Anonymous poster hash: 25039...88d

Skrevet

"han er helt fantastisk bortsett fra at han er rasistisk og vil slå opp med meg om han får vite at jeg hadde sex med en svært mann før jeg traff han"

Høres for meg helt likt ut som:

"han er fantastisk, bare at når han er i dårlig humør slår han meg og kaster meg ned trappa"

Eller:

"han er fantastisk, han er bare veldig sjalu og jeg får ikke treffe venner og han overvåker mobilen min"

:(

Skrevet

HI, du skriver:

"...men min nye kjæreste er fantastisk med unntak at han er litt rasistisk. Han holder det for seg selv....."

Det er jo nettopp det han IKKE gjør! Han holder ikke rasismen sin for seg selv - han styrer allerede ditt liv med sin rasistiske holdninger. Han styrer hva du sier til ham, hva du gjør, du tør ikke lenger stå for det du har gjort og den du er (du er jo tydeligvis ikke rasistisk siden du har hatt sex med en farget mann). I tillegg har han nå, ved å gjøre dette klart for deg, lagt føringer for hva du kan si, mene og gjøre i fremtiden hvis du skal være sammen med ham.

En mann som vil kontrollere sin partner slik er langt, langt, langt fra en fantastisk mann!

Han sier det jo rett ut - han respekterer deg ikke hvis du ikke har levd livet ditt slik HAN mener du burde ha levd det før du møtte ham. Og han kommer garantert til å gjøre livet ditt forferdelig vanskelig hvis du skulle våge å si, mene eller gjøre noe han ikke godtar i fremtiden.

Jeg har aldri skrevet dette her før, men her er det på sin plass:

Run, Forrest, Run!!!!

Anonymous poster hash: f953d...627
Skrevet

When you go black, you never go back!

Anonymous poster hash: 2b145...97b

Skrevet

Høres ut som om dere har forskjellige grunnholdninger, og da vil ikke forholdet vare -i alle fall ikke sånn at begge parter er lykkelige. 

Når han allerede nå begynner å diktere deg holdningene sine, og samtidig legger inn en skjult trussel om at han ikke vil ha sex med deg mer dersom han finner ut at du har hatt sex med en svart mann (!), så ser jeg ikke hva i alle dager du skylder han og hvilken grunn du har til å bli hos han. 

Bare det han sier der viser at han ikke har respekt for deg, dine meninger, ditt liv og den du er. Hvis du virkelig vil vite om dere har en framtid sammen, så bør du være deg selv, stå opp for dine meninger og la han se hvem du virkelig er og om dere kan være sammen uten at du skal behøve å skjule deler av deg selv for han. Det kommer du ikke til å tjene på på sikt, du vil bli undertrykket om du ikke kan være deg selv. 

Anonymous poster hash: 4ffaa...0f6
Skrevet

Jeg hadde seriøst fortalt det bare for å fremprovosere hva som da hender, jeg hadde ønsket å se reaksjonen hans på det før jeg hadde satset videre på denne fyren altså. En ting er at han sier på forhånd at han ikke hadde akseptert det, men kanskje reaksjonen hadde vært annerledes om han faktisk fikk vite at det var sånn

Hva om det flytter en mørkhudet familie inn i nabohuset med barn på samme alder som dine, og de blir gode venner?

Hva om du får en ny kvinnelig kollega som er mørkhudet, dere virkelig finner tonen og blir gode venner, kan du ikke invitere henne med hjem på kaffe da?

Er dette en mann du kan dele livet med og oppdra barn sammen med?

Anonymous poster hash: bb1be...3e4
Skrevet

Og HI bare forsvant....

Anonymous poster hash: f953d...627
Skrevet

Han trenger ikke være rasist, vi har alle våre preferanser og formeninger om hva man synes er ok. Jeg ville aldri hatt sex med en farget og jeg er slett ikke rasist for det og hadde fint kunne vært venner med folk fra alle verdensdeler.

Anonymous poster hash: 7d286...da5

Skrevet

Jeg kunne virkelig ikke tenkt meg å ha sex med en republikaner, er jeg rasistisk da?

Skrevet

When you go black, you never go back!

Anonymous poster hash: 2b145...97b

Det er vel heller "Once you go black, whites don't want you back"

Forstår kjæresten din godt jeg, jeg hadde heller ikke likt det om mannen min hadde hatt sex med en med en annen etnisitet. Er ikke rasist ellers, har gode venner i alle farger ;)

Anonymous poster hash: 4f2ed...41b

Skrevet

Han trenger ikke være rasist, vi har alle våre preferanser og formeninger om hva man synes er ok. Jeg ville aldri hatt sex med en farget og jeg er slett ikke rasist for det og hadde fint kunne vært venner med folk fra alle verdensdeler. Anonymous poster hash: 7d286...da5

Så du mener det ikke er rasistisk å ville slå opp med en person dersom denne personen før den traff deg hadde sex med en av mørk hudfarge??! Det er ikke snakk om at han selv ikke er tiltrukket av eller vil ha sex med en afrikaner (vi har alle forskjellige preferanser) men at han slår opp med dama om HUN har hatt sex med en mørk person

Skrevet

Jeg kunne virkelig ikke tenkt meg å ha sex med en republikaner, er jeg rasistisk da?

Man kan velge å være republikaner eller ikke, det er ikke en rase. Og hvem DU kunne tenke deg å ha sex med har med hvem du tiltrekkes av. At du skulle slå opp av noen fordi de tidligere har hatt sex med en av "feil rase" er rasistisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...