Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Vi har hatt en diskusjon med venninner idag. Når er det for kaldt til å ut å trille? Noen sa -10 og andre sa at de var ute opptil -20. Jeg synes -20 høres forferdelig kaldt ut, hva sier de vitende? Anonymous poster hash: cf6e0...f97
Smil123 Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg mener minus ti er Max.. Men jo eldre barnet blir så stiller det seg annerledes! Så er det forskjell om det blåser osv.. Så lenge de ligger i dypvogna er de ganske beskyttet med kalesjen, poser osv men hadde ikke tatt lange turen jeg da Men inn/ut av bil er jo ok da...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 OK, takk for svar. Da må jeg ansette naboen som dogwalker når den lille kommer på januar. Anonymous poster hash: cf6e0...f97
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Spørs hvor gammelt babyen er Men de sier nå -10. Men jeg pleier å se ann lufta. babyen ligger trygt nedi vogna med pose. Anonymous poster hash: afce8...9b3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Vi var ute uansett vær når han hadde blitt et par mnd. Men så ann vind, og pakket han godt inn nedi posen, og er veldig lunt og godt inni vogna. Vi tok stort sett små gåturer til butikken. Liker ikke selv og gå ut i kulda med mindre jeg må Anonymous poster hash: e06c6...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå