Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begyner å bli ganske sliten nå...

Har en gutt som snart er 6 mnd. Han er en rolig og fornøyd gutt, men når det gjelder søvn er han håpløs. Han er alltid urolig når han skal sove samt når han sover.

Eks nå: sovner ved puppen. Går akkurat 15 min, våkner og skriker, mye uro. Prøver å sitte ved siden av, gir ham smokken som han i frustrasjon spytter ut. Da jeg ser at dette ikke nytter overtar far da jeg trenger pause. Nå bysses han i søvn.

Han våkner på den måten flere mange ganger om nettene. Kan roe seg med pupp, men det går ikke mange timer før vi er igang igjen.

Samme om dagen. Idag sov han en time, men våknet sikkert 5 ganger i løpet av den timen.

Noen med råd...

Anonymous poster hash: a6aaa...7f2

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160547-s%C3%B8vn-snart-6-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som om han må ha puppen for å sove? Hadde rett og slett prøvd å nattavvent hvis han spiser litt fast føde på dagen.

Hs fforklarte meg om søvnassosiasjoner når jeg slet med litt av det samme. Babyene våkner sånn halvveis og krever det samme da de våkner som da de sovnet. Eks: babyen sovner ved puppen. Våkner litt og må ha puppen for å sovne igjen. Lærer du han å finne søvnen selv så vil han også gjøre det når han våkner.

Det funka her ihvertfall. Slutta og la ho ssovne ved puppen og slutta og bysse. Var vanskelig de første dagene men ble raskt bedre!

Anonymous poster hash: 3ed28...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...