Gå til innhold

Hva med Patrick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig bestemt meg, men nå ble jeg plutselig usikker.

Er Patrick et fint navn?

Anonymous poster hash: 090b4...e3e

Fortsetter under...

Skrevet

Ja :)

Anonymous poster hash: 16297...acc
Skrevet

Bad boy - navn

Anonymous poster hash: b6f14...4dc

Skrevet

Min heter det, og er absolutt ingen badboy. Heller sossegutt :)

Anonymous poster hash: 2a4b1...b37
Skrevet

Min gutt heter det. Syns det er veldig fint:)

Anonymous poster hash: 0dcf2...71e

Skrevet

Synes det er litt harry.. Grunnen er at begge jeg kjenner som heter det kommer fra ganske dårlige hjem (den ene gikk på barneskolen min). Han ene endte opp som kriminell etter å ha jobba som taxisjåfør, han andre reiser til Sverige ved enhver anledning for å hamster snus, øl, redbull osv. Da jeg var 12 flytta vi til Oslo vest, aldri truffet noen som het Patrick der, ei heller noen med høyere utdanning.

Sossenavn? Engelske navn av typen Patrick, Ronny, Dennis osv. er ikke akkurat vanlige i sossemiljøer. Heller solide tradisjonelle navn

Anonymous poster hash: 07eb6...001

Annonse

Skrevet

Synes det er en litt merkelig blanding av råner og soss. Men, for all del, er ikke jeg som skal like det..

Skrevet

Elsker det! For meg forbindes det med en jeg vokste opp med som virkelig er verdens beste. I tillegg hadde jeg en i klassen som var MEGA deilig som het det på Høgskolen. Så det har nok med assosiasjoner å gjøre! Men fint navn, og ikke så populært om dagen så et fint og smart valg 😊 Kjedelig med alle Linus, Liam, Leander og Oleander osv.

Anonymous poster hash: df928...152

Skrevet

Hvordan uttaler dere navnet? På engelsk, eller på norsk-norsk, Pattrikk? 

Jeg synes det er vanskelig med utenlandske navn, fordi det alltid vil være usikkerhet rundt uttalen hos mange. Patrick, Brian, Jennifer, Janet, Jasmine osv er sånne typisk potensielt vanskelige navn, men veldig fine og internasjonale navn som er lette å uttale på engelsk. 

Anonymous poster hash: c8e47...c8e
Skrevet

Nei, beklager. Fysj. Er et av de mest Harry navnene jeg vet om..

Anonymous poster hash: eaca9...188

Skrevet

Nei, grusomt!

Anonymous poster hash: 294bf...679

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...