Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Rett over der muskelfestet fra nakken er, om noen skjønner hva jeg mener!? Har hatt litt problemer med hodepine i det siste, og kjente for noen dager siden denne kulen. Den er hard, og jeg klarer ikke kjenne om den flytter på seg. Kjenner også det stråler frem i panna når jeg tar på den.. Er dette noe å kontakte lege for, eller er det mest sannsynlig en muskelknute? Har ikke såkalla eller noe, og kjæresten min så ingen fargeendringer på kulen.. Anonymous poster hash: 33674...fa0
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Og nå fant jeg to kuler på høyre siden av halsen..fader.. Anonymous poster hash: 33674...fa0
shari_z Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Rett over der muskelfestet fra nakken er, om noen skjønner hva jeg mener!? Har hatt litt problemer med hodepine i det siste, og kjente for noen dager siden denne kulen. Den er hard, og jeg klarer ikke kjenne om den flytter på seg. Kjenner også det stråler frem i panna når jeg tar på den.. Er dette noe å kontakte lege for, eller er det mest sannsynlig en muskelknute? Har ikke såkalla eller noe, og kjæresten min så ingen fargeendringer på kulen..Anonymous poster hash: 33674...fa0 Vil tro det er hovne lymfeknuter, alle sammen. Hvis du ellers er i form, så kan du sikkert vente til mandag og ta kontakt med fastlegen for å sjekke det ut. Om du er dårlig, ville jeg dratt til legevakta i løpet av helgen. Får selv hovne lymfeknuter på bakhodet, oftest kun en side, og en som hovner opp i nakken, uten at det er noen andre symptomer til stede. Legen har sagt at det er bare sånn noen noen ganger. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Rett over der muskelfestet fra nakken er, om noen skjønner hva jeg mener!? Har hatt litt problemer med hodepine i det siste, og kjente for noen dager siden denne kulen. Den er hard, og jeg klarer ikke kjenne om den flytter på seg. Kjenner også det stråler frem i panna når jeg tar på den.. Er dette noe å kontakte lege for, eller er det mest sannsynlig en muskelknute? Har ikke såkalla eller noe, og kjæresten min så ingen fargeendringer på kulen..Anonymous poster hash: 33674...fa0 Vil tro det er hovne lymfeknuter, alle sammen. Hvis du ellers er i form, så kan du sikkert vente til mandag og ta kontakt med fastlegen for å sjekke det ut. Om du er dårlig, ville jeg dratt til legevakta i løpet av helgen. Får selv hovne lymfeknuter på bakhodet, oftest kun en side, og en som hovner opp i nakken, uten at det er noen andre symptomer til stede. Legen har sagt at det er bare sånn noen noen ganger. Lykke til! Tusen takk for beroligende svar! Ja, jeg er i veldig god form, så da venter jeg! Hoven kymfeknuter høres jo veldig logisk ut Anonymous poster hash: 33674...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå