Gå til innhold

Hva er dere tenker dere om Emil,uten at det er populært?

Anbefalte innlegg

Vi venter vårt første barn, vi har prøvd i nesten 10 år, og endelig fikk vi det til, han kommer slutten av August. vi har alltid likt Emil siden vi ble sammen for nesten 15 år siden.

Vi vet det er populært og vanlig og at noen synes det er kjedelig,men hvis dere ser bort i fra det,hva tenker dere om Emil da?

Anonymous poster hash: e82ee...314

Fortsetter under...

Jeg synes det er et kjempe fint navn! Vi vurderte det sterkt da gutten vår var i magen, men droppet det fordi det er så populært.

Hvis dere har tenkt på Emil i 15 år, synes jeg dere skal gå for det!!

Anonymous poster hash: 944e7...5bd

Jeg synes det er veldig fint:) Var lenge blant mine favoritter, men så ble det så populært, og nå har jeg rett og slett gått lei det. Men i seg selv er det nydelig. Fin klang, pent og passe mykt, og koselig assosiasjon med Emil i Lønneberget. Og når dere har tenkt på det så lenge, så er det jo litt ekstra spesielt:)

Og gratulerer så inderlig mye med den kommende lille skatten:)

Anonymous poster hash: 2f39a...66a

Annonse

Tja, som de fleste navn som er populære over mange, mange år så blir det ganske sjarmløst. Sier man et ord mange ganger, så blir det bare sånn synes jeg. Så jeg kan ikke helt skille det fra hverandre; det at et navn er poppis og hva jeg tenker om det. Det er endel av pakken.

Gratulerer med valg av navn :) jeg har selv et navn (Alma) som jeg kommer til å bruke hvis neste blir jente, selv om det har blitt ganske populært. Har tenkt på det siden jeg var 16, så skjønner dere godt. Kos dere masse med lille Emil :)

Gratulerer med etterlengtet baby!

Tenker med en gang på Emil i lønneberget, men også at det er et søt navn.

Nydlige små gutter med glimt i øyet.

Om dere liker det og har lyst på det, spiller det vel ingen rolle om det er populært?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...