Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Burde ikke denne mannen tvangssteriliseres!!? Tar jo ikke vare på de han har fra før engang!! http://www.seher.no/kjendis/vi-prøver-å-få-barn-73446 Anonymous poster hash: e45df...df3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Kom det som et sjokk på deg? Jeg tipper han får 3 barn til.....men ikke med samme dame. Anonymous poster hash: b40f4...b14
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Forstår godt at han vil ha barn med sin kone. Endelig har han funnet den rette. Husk at det alltid er to sider av en sak. Selv om den ene eksen påstår at han gir blaffen i hennes unger, er det ikke sikkert sannheten kommer helt fram. Han har jo ingen problemer med sin første ekskone og den datteren. Så jeg tror det har noe med den andre ekskonen å gjøre. Hun er kanskje årsaken til at han ikke har et så godt forhold til de barna han har sammen med henne. Anonymous poster hash: 12f7b...5c7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Han er bare en dust som ikke tenker lengre enn kukhodet dessverre. Nå vet ikke vi noe om eksen er så veldig medgjørlig da.. Hun kan være ei bitch for alt vi vet. Men det tar ikke bort dustestempelet uansett. Tenker med kuken, thats it. Overfladisk type. Anonymous poster hash: fe8fc...b81
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Forstår godt at han vil ha barn med sin kone. Endelig har han funnet den rette. Husk at det alltid er to sider av en sak. Selv om den ene eksen påstår at han gir blaffen i hennes unger, er det ikke sikkert sannheten kommer helt fram. Han har jo ingen problemer med sin første ekskone og den datteren. Så jeg tror det har noe med den andre ekskonen å gjøre. Hun er kanskje årsaken til at han ikke har et så godt forhold til de barna han har sammen med henne. Anonymous poster hash: 12f7b...5c7 Vel....gikk han ikke ut å sa at begge konene og barna var noen tabber? Og etterpå la den første konen ut bilde av seg selv og datteren på instagram der hun skrev at de trivdes godt etter 10 år som tabber... Tviler på at det forholdet er så godt som du påstår Reagerte og veldig på at det ikke var barnerom i leiligheten deres, LA brukte gjesterommet som sin personlige garderobe! Noen burde ikke få lov å få barn... Anonymous poster hash: e45df...df3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Kjenner nesten at melkesjokoladen jeg nettopp spiste kommer opp igjen,kvalmende !!!!! Anonymous poster hash: dc417...f90
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 ekskona som ikke lar han se ungene da hun er bitter og sjalu, han har god kontakt med sin første datter og ekskona, ALLTID 2 sider av en sak vet dere. Anonymous poster hash: 8eb56...cd8
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Han har ikke god kontakt med første datteren nei. Kjenner familien, og det har det vært mye brutte løfter og frustrasjon. Anonymous poster hash: fa224...2a4
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 For et styr. Hun virker ikke å være helt "mamma materiale" hun nye kona hans akkurat. Anonymous poster hash: c0b84...eb7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Huff, sier bare stakkars de barna... Anonymous poster hash: c51aa...6b4
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Jeg gir de tre år, da er det sitter Louise og skriver stygge facebookstatuser om den nye baben han dater. Anonymous poster hash: c95cf...a75
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Trist for ungene som har så ubrukelig far..Men har hørt litt ymse om kone nr. 2 også da. Ble vel av mor Riise også omtalt som "Helvete fra Nord"... Anonymous poster hash: 3d697...839
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Kone nr 2 prøvde vel seg på hele landslaget før en var dum nok til å bite på. Så hun gikk jo inn for det... Synes ikke synd på henne, men barna derimot. Stakkars! Anonymous poster hash: f0d29...bd6
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Trist for ungene som har så ubrukelig far..Men har hørt litt ymse om kone nr. 2 også da. Ble vel av mor Riise også omtalt som "Helvete fra Nord"... Anonymous poster hash: 3d697...839 Ironisk at det er uttalt av Berit R, hun er ikke akkurat "engelen fra vest". Anonymous poster hash: 5ee9b...3a6
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Reagerte også på at han sa de to tidligere ekteskapete var en tabbe..Hvem sier det til hele norge liksom?? Ikke en som respektere sine ex`er og mødre til sine barn iallfall.. Anonymous poster hash: 2c06a...b8e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Godt mulig eks konen kan være en stor heks.... (Personlig tror jeg IKKE det!) Men det unnskylder ikke at faren ikke har sett barna sine på over et år!!!!! Han kunne jo brukt noen av de pengene LA kjøper vesker for til en advokat hvis det var tilfelle!!! Han har masse penger, ikke noe problem for han å skaffe en topp advokat hvis hans eks hindrer samvær! Personlig tror jeg det er hans nye kone som stikker kjepper i hjulene! Ble kvalm når jeg så hun legge ut bilde på instagram av datteren hans.. Med en flåsete tekst om at "håper vi ses snart" Yeah, right!!!! Hun stortrives nok nå når de kan bruke all sin tid på hverandre og hennes meningsløse hobby: shopping... Blir kvalm av dem begge!!!!! Anonymous poster hash: fc28d...d51
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #17 Skrevet 10. august 2014 ekskona som ikke lar han se ungene da hun er bitter og sjalu, han har god kontakt med sin første datter og ekskona, ALLTID 2 sider av en sak vet dere. Anonymous poster hash: 8eb56...cd8 Anonymous poster hash: 6a61d...2cc
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 ekskona som ikke lar han se ungene da hun er bitter og sjalu, han har god kontakt med sin første datter og ekskona, ALLTID 2 sider av en sak vet dere. Anonymous poster hash: 8eb56...cd8 Anonymous poster hash: 6a61d...2cc Alltid 3 sider av en sak: din, min og sannheten.. Anonymous poster hash: 6a61d...2cc
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #19 Skrevet 10. august 2014 Jeg tror Jon Arne Riise skal takke alle guder for at han har et visst talent for fotball, for ellers er det svært begrenset hva han kunne jobbet som. Han virker jo helt på grensen til tilbakestående. Anonymous poster hash: da18e...4ae
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #20 Skrevet 10. august 2014 For et styr. Hun virker ikke å være helt "mamma materiale" hun nye kona hans akkurat. Anonymous poster hash: c0b84...eb7 Det gjør ikke mange av de inne på forumet heller gitt Anonymous poster hash: dc417...f90
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #21 Skrevet 10. august 2014 vet at det er hun han skilte seg fra sist som nekter han og se barna deres, fordi hun er bitter og sjalu, kusina mi var venninnes hennes og vet masse,men nå vil hun ikke ha noe med henne og gjøre pga hun holder John borte fra Emma og Patrick Anonymous poster hash: 8eb56...cd8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #22 Skrevet 11. august 2014 Leste på fb til eksen som har åpen profil..virker ikke som årets pappa akkurat! Anonymous poster hash: 057b7...c6e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #23 Skrevet 11. august 2014 Det er vel ingen overraskelse. Anonymous poster hash: bac5a...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå