Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 De blir jo kalde med en gang uansett.. Anonymous poster hash: 6e6bb...e5a
Appelsinpiken Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Ja, jeg synes det men mange syns det er unødvendig. Jeg gjør det fordi jeg syns "rå" tacoskjell er litt seige, og foretrekker dem sprø
Guttemamman:-) Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Hvis ikke blir de seige ja. Nachos derimot spiller det ingen rolle med...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Ja, jeg synes det men mange syns det er unødvendig. Jeg gjør det fordi jeg syns "rå" tacoskjell er litt seige, og foretrekker dem sprø Enig. De føles liksom 'uferdige' hvis de ikke er varmet. Så jeg varmer dem ikke for at de skal bli varme, men for at de skal bli 'ferdig stekt' for å si det på den måten. Anonymous poster hash: df7d4...9eb
<3 2G <3 Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Jeg for å få de ferdig å det å slippe at de knekker så lett. Har en slik "tacopose" som holder lefser og skjell varme. Den er gull verdt!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Ja. Poenget med å steke dem er ikke at de skal bli varme, men at de skal bli sprø. Når du tar dem ut av ovnen ser du jo at det bobler i oljen. De blir veldig mye bedre av det, synes jeg. Det funker ikke å ta dem i mikroen (slik svigerinnen min alltid gjør), da er de like rå og straks kalde igjen. Anonymous poster hash: 75b3e...72e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Ja. Poenget med å steke dem er ikke at de skal bli varme, men at de skal bli sprø. Når du tar dem ut av ovnen ser du jo at det bobler i oljen. De blir veldig mye bedre av det, synes jeg. Det funker ikke å ta dem i mikroen (slik svigerinnen min alltid gjør), da er de like rå og straks kalde igjen. Anonymous poster hash: 75b3e...72e Enig, min mor skulle (og skal fortsatt) alltid ha alt kjapt og lettvint, skjell til taco ble enten servert fra pakke eller micro. Microfisert mat pleier aldri å smake særlig godt, har flere traumer knytta til mat tilberedt i micro. *Grøss* Anonymous poster hash: bdafd...d48
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Tacoskjell i ovn= spø tacoskjell Anonymous poster hash: a03d8...a05
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Hva er "tacopose"? Anonymous poster hash: 0e69e...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå