Gå til innhold

Er det nødvendig å varme tacoskjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De blir jo kalde med en gang uansett.. ;)

Anonymous poster hash: 6e6bb...e5a

Skrevet

Ja, jeg synes det :) men mange syns det er unødvendig. Jeg gjør det fordi jeg syns "rå" tacoskjell er litt seige, og foretrekker dem sprø :)

Skrevet

Hvis ikke blir de seige ja. Nachos derimot spiller det ingen rolle med...

Skrevet

Ja, jeg synes det :) men mange syns det er unødvendig. Jeg gjør det fordi jeg syns "rå" tacoskjell er litt seige, og foretrekker dem sprø :)

Enig. De føles liksom 'uferdige' hvis de ikke er varmet. Så jeg varmer dem ikke for at de skal bli varme, men for at de skal bli 'ferdig stekt' for å si det på den måten.

Anonymous poster hash: df7d4...9eb

Skrevet

Jeg for å få de ferdig å det å slippe at de knekker så lett.

Har en slik "tacopose" som holder lefser og skjell varme. Den er gull verdt!

Skrevet

Ja. Poenget med å steke dem er ikke at de skal bli varme, men at de skal bli sprø. Når du tar dem ut av ovnen ser du jo at det bobler i oljen. De blir veldig mye bedre av det, synes jeg. Det funker ikke å ta dem i mikroen (slik svigerinnen min alltid gjør), da er de like rå og straks kalde igjen.

Anonymous poster hash: 75b3e...72e
Skrevet

Ja. Poenget med å steke dem er ikke at de skal bli varme, men at de skal bli sprø. Når du tar dem ut av ovnen ser du jo at det bobler i oljen. De blir veldig mye bedre av det, synes jeg. Det funker ikke å ta dem i mikroen (slik svigerinnen min alltid gjør), da er de like rå og straks kalde igjen. Anonymous poster hash: 75b3e...72e

Enig, min mor skulle (og skal fortsatt) alltid ha alt kjapt og lettvint, skjell til taco ble enten servert fra pakke eller micro. Microfisert mat pleier aldri å smake særlig godt, har flere traumer knytta til mat tilberedt i micro. *Grøss*

Anonymous poster hash: bdafd...d48

Skrevet

Jepp, hvis ikke blir de ikke like sprø ;)

Skrevet

Tacoskjell i ovn= spø tacoskjell :)

Anonymous poster hash: a03d8...a05

Skrevet

Anonymous poster hash: 0e69e...892

Skrevet

Hva er "tacopose"?

Anonymous poster hash: 0e69e...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...