Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heisann, er da tilbake med start av søskenforsøk, er lite jeg husker av hele prosessen og føler alt bare går i surr.....noen som har hatt fryseforsøk på st.olavs her? lurer egentlig på om de tar opp flere egg om det ene ikke overlever opptiningen? eller må jeg vente til neste mnd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160251-frysefors%C3%B8k-stolavs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når er du i gang? Jeg var på første ul på st olavs i dag, skal ha fryseforsøk av samme egg-samling som jeg fikk sønnen min på 1,5 år! :)

Og jeg er søren ikke sikker jeg, men jeg mener at de tar opp fler og tiner om det ikke er liv i de! Har du mange på frys?

Snuppo... Stemmer, vi var jo samtidig sist også vi, du fikk en gutt rett etter meg...? Min er 1,5 år på kommende tirsdag! Enn så heldig.... <3

Jeg var på st olavs kl 11 på fredag! Observerte at de endelig hadde fått opp skillevegg til venteområdet, var på tide!! Jeg hadde veldig tynne slimhinner og små egg i går, så antok at det nok kunne være litt over en uke til eggløsning. Har aldri hatt fryseforsøk før jeg! Setter de inn egg på eggløsningsdagen...??

Annonse

Jeg satt sikkert der sammen med deg, for jeg kom tidlig, var på venterommet ca 10:35! Satt ved siden av vann/kaffeautomaten om ikke hadde kopper igjen... :P Morro, da har vi faktisk møttes! :) Men Konge kom 12. februar i fjor, og livet har ikke vært det samme etter! <3

Annonse

Åh, så mange?? Shit, nå ble jeg nervøs, jeg har jo bare 4...

Men veldig bra at du fikk levende egg og innsett i alle fall, for det skal jo tross alt ikke mer til for å lage en lillebror eller søster!! :) Nå kommer rugetiden, de lengste to ukene i livet... Jobber du nå? Det hjelper kanskje litt på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...