Prøverpåentil Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Hva blir det? Har lyst på noe skikkelig godt.. men sommer og grilling har tatt knekken på kreativiteten..
Gjest cd0da Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Her blir det kokte wienerpølser og potetstappe etter ønske fra snart 3-åringen tidligere i uka Fikk beskjed i bilen her om dagen at ho ville ha det til fredag så da blir det det idag. Ho spurte etter det i morges for å forsikre seg om at det ble det
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 I dag blir det kyllinglår, ris, saus og salat. Anonymous poster hash: 8d93c...f44
Prøverpåentil Skrevet 8. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2014 Her blir det kokte wienerpølser og potetstappe etter ønske fra snart 3-åringen tidligere i uka Fikk beskjed i bilen her om dagen at ho ville ha det til fredag så da blir det det idag. Ho spurte etter det i morges for å forsikre seg om at det ble det Hørtes faktisk ikke så ille ut.. Hmm.. Jeg tror jeg er sulten akkurat nå
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Noe så enkelt og usunt som fullkornsspagetti, toro spagettisaus og kjøttdeig -Forde det er freddah og vesla skal ha med seg veninde hjem fra sfo, og når jeg spurte hva dem ønsket seg til middag var svaret enstemmig !! Anonymous poster hash: 94080...664
Mamalarma Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Siden guttungen og jeg blir alene i kveld så fikk han bestemme. Så da blir det stekte bacon og ostepølser i pølsebrød. Kreativt og sunt og full av næring
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Pølser og Spaghetti med ungene. Tipper det blir kylling og spinat med ett eller annet når gubben kommer hjem ikveld:) Anonymous poster hash: 4e96f...76a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Noe så enkelt og usunt som fullkornsspagetti, toro spagettisaus og kjøttdeig -Forde det er freddah og vesla skal ha med seg veninde hjem fra sfo, og når jeg spurte hva dem ønsket seg til middag var svaret enstemmig !! Anonymous poster hash: 94080...664 Smart å la barna bestemme middagen, altså. Industrimat har ingenting i en barnekropp å gjøre. Anonymous poster hash: 89d9a...f6a
Gustav Klitt Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Noe så enkelt og usunt som fullkornsspagetti, toro spagettisaus og kjøttdeig -Forde det er freddah og vesla skal ha med seg veninde hjem fra sfo, og når jeg spurte hva dem ønsket seg til middag var svaret enstemmig !! Anonymous poster hash: 94080...664 Smart å la barna bestemme middagen, altså. Industrimat har ingenting i en barnekropp å gjøre. Anonymous poster hash: 89d9a...f6a Jada, surpompen. Kanskje du hadde vært litt blidere hvis du erstattet ett måltid algepulver med... ei bolle? Vi skal ha improvisert form med potet, gulrot, brokkoli og skinke - for å få brukt opp boksen med bogskinke som ingen egentlig liker og heller ingen vil vedgå å ha kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 I dag blir det tortellini-pasta (ost og skinkefyll) med fløtesaus med hvitløk og urter i og foccaciabrød til. Har litt tid, så lager alt utenom pastaen selv i dag, det er godt Anonymous poster hash: 828bb...ae8
det er berre mordi Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Sommerkotelett med potetsalat og anna salat. Er fullt i fryseren, så eg må bli kvitt litt
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Veggistaco. Gulrotsuppe til barna til kvelds. Imorgen blir det tapas Anonymous poster hash: 28ad1...9a3
Iiiiik Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 I dag tror jeg det blir risotto og kyllingfilet fylt med mozarella og pesto.
Oslomama Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Lammekoteletter m/ris, sjysaus, brokkoli, gulrot og sånne små kålhoder
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Noe så enkelt og usunt som fullkornsspagetti, toro spagettisaus og kjøttdeig -Forde det er freddah og vesla skal ha med seg veninde hjem fra sfo, og når jeg spurte hva dem ønsket seg til middag var svaret enstemmig !! Anonymous poster hash: 94080...664 Smart å la barna bestemme middagen, altså. Industrimat har ingenting i en barnekropp å gjøre. Anonymous poster hash: 89d9a...f6a Jada, surpompen. Kanskje du hadde vært litt blidere hvis du erstattet ett måltid algepulver med... ei bolle? Vi skal ha improvisert form med potet, gulrot, brokkoli og skinke - for å få brukt opp boksen med bogskinke som ingen egentlig liker og heller ingen vil vedgå å ha kjøpt. Ikke sikkert hun mener å være sur. Enig med henne når det gjelder Toro. Hva er vitsen med å bruke dette når det tar to minutter å lage egen? Anonymous poster hash: 2c981...358
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 Fredag allerede? Etter en rask titt i kjøleskapet ser jeg at det blir grove vafler idag.. Anonymous poster hash: 95581...fb4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 Noe så enkelt og usunt som fullkornsspagetti, toro spagettisaus og kjøttdeig -Forde det er freddah og vesla skal ha med seg veninde hjem fra sfo, og når jeg spurte hva dem ønsket seg til middag var svaret enstemmig !! Anonymous poster hash: 94080...664 Smart å la barna bestemme middagen, altså. Industrimat har ingenting i en barnekropp å gjøre. Anonymous poster hash: 89d9a...f6a Godt at du passer på! Synes synd i barn som ikke får spise spagettisaus altså, det får være måte på hysteri. Anonymous poster hash: 49132...214
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Vi får besøk,så vi skal ha hjemmelaget pizza og salat. Så må jeg lage en god dressing. Smekke sammen ei kake,litt godt og snacks. God helg Anonymous poster hash: 1993e...0b8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 Noe så enkelt og usunt som fullkornsspagetti, toro spagettisaus og kjøttdeig -Forde det er freddah og vesla skal ha med seg veninde hjem fra sfo, og når jeg spurte hva dem ønsket seg til middag var svaret enstemmig !! Anonymous poster hash: 94080...664 Smart å la barna bestemme middagen, altså. Industrimat har ingenting i en barnekropp å gjøre. Anonymous poster hash: 89d9a...f6a Blæh! Anonymous poster hash: d1962...fdb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #21 Skrevet 8. august 2014 Ovnsbakt laks: Fire laksefileter i en ovnsform sammen med juciy fish(pose) blandet ut med fløte (veldig god saus!), paprika og purre. Prøver å få fløtesausen til å dekke laksen og grønnsakene helt Serverer med fullkornspasta til! Anonymous poster hash: 6eaca...708
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #22 Skrevet 8. august 2014 Den øverst til høyre som heter Juicy fish er fantastisk god med laks: http://www.nestle.no/Brands/maggi-juicyVi bruker ikke posen som følger med, heller det bare over laksen i ovnsform og baker i 30 min i ovnen. mmmmmm! Anonymous poster hash: 6eaca...708
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #23 Skrevet 8. august 2014 Ovnsbakt laks med salat(mango, avocado, chili, ruccola, rødløk), ris og dressing (rømme og sweet chilisaus). Anonymous poster hash: b29ee...e8f
power puff Skrevet 8. august 2014 #24 Skrevet 8. august 2014 Hos oss blir det Natchos med kjøttdeig, purre, mais,paprika, guacamole, ostedip og salsa og masse ost... mmm....
SagflisiHåret Skrevet 8. august 2014 #25 Skrevet 8. august 2014 Hos oss blir det Natchos med kjøttdeig, purre, mais,paprika, guacamole, ostedip og salsa og masse ost... mmm.... Samme her:) mmmmm, men hva er den ostedipen? Høres herlig godt og syndig ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå