lemonaide Skrevet 8. august 2014 #1 Del Skrevet 8. august 2014 Hva bruker dere av yttertøy på barna deres i høstmånedene, når det begynner å bli kaldt? Trenger jeg en vanlig høst/vårdress, eller høstjakke, eller både vinterdress og lett høstdress? (Barnet er snart ett år) Har sett på Reima sine, men de er vanvittig dyre, så lurte på om noen her kan anbefale meg noen andre merker?... :-) På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kmama Skrevet 8. august 2014 #2 Del Skrevet 8. august 2014 Vi har en høst-/vårdress og en vinterdress. Vet at noen kjører samme dressen hele året og bare justerer påkledningen under, men jeg føler meg tryggere på at barna våre er passe varme og komfortable med to ulike dresser. Til minstemann på ett år kjøpte jeg i dag en Reflex høst-/vårdress til 500 kr. Vann- og vindtett. Eldstejenta hadde også en Reflex parkdress på samme alder, og vi var godt fornøyde med den. Når det gjelder vinterdresser, har vi bare brukt ReimaTEC. Dyre, ja, men solide og av god kvalitet - og mulig å få solgt brukt når de er blitt for små. For øvrig kan du finne brukte dresser på f.eks Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 9. august 2014 #3 Del Skrevet 9. august 2014 Vi bruker mye polarn o pyret sine. Jeg syns det er veldig greit å ha enn full dress og en selebukse med jakke ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 9. august 2014 #4 Del Skrevet 9. august 2014 Sjekk petterpia.com og barnihagen.no. De har ofte både 40% og 50% på fjorårets reima ville absolutt kjøpt en dress med høg vannsøyle. Har du vannsøyle 10000 kan du heller droppe regndress. Når det begynner å bli kaldere har vi bare en ullfrotte eller ullfleecedress under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jpgs Skrevet 11. august 2014 #5 Del Skrevet 11. august 2014 Reima har masse salg nå (reimashop), vi har kjøpt der alt på salg utenom regntøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemonaide Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 12. august 2014 Takk for gode innspill og råd! :-) Jeg endte opp med Reima parkdress, de hadde 30% på barnas hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstogbier Skrevet 31. august 2014 #7 Del Skrevet 31. august 2014 Reima er ok Men hadde tenkt til å anbefale Polarn o Pyret sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå