lovelyme Skrevet 8. august 2014 #1 Del Skrevet 8. august 2014 Litt usikker noen gNger om jeg har litt lite melk.. Hva har dere gjort for å øke produksjon? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Attpåklatten* Skrevet 8. august 2014 #2 Del Skrevet 8. august 2014 Hvorfor tror du at du har lite melk? Amme oftere, spesielt om natten øker melkeproduksjonen. Spise godt og drikke mye er også viktig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 8. august 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 8. august 2014 Nei føler de ikke fyller seg like fort alltid,, han har hatt hrei vekstoppgang men ikke noe mrd enn 150-160g i uka.. Føler at han koser mye ved puppen og litt usikker bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 8. august 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 8. august 2014 Kan det være lurt å pumpe etter amming? Det eneste er at jeg ammer ganske lenge.. Ca 30-40min tilsammen på begge puppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Attpåklatten* Skrevet 8. august 2014 #5 Del Skrevet 8. august 2014 Hvor gammel er babyen? Virker han fornøyd? Når han er ferdig med brystet og du klemmer rundt brystvortene; kommer det en stråle med melk eller bare litt? Litt knotete skrevet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 8. august 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 8. august 2014 Kan få en stråle hvis jeg klemmer iallefall tidlig på dagen, på ettermiddagen kommer det dråper.. Babyen er 7 uker og virker egentlig fornøyd.. Det var bare det med en litt svak vekstoppgang og min følelse av qt han koser for mye.. Ammer som sagt veldig lenge av gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Attpåklatten* Skrevet 8. august 2014 #7 Del Skrevet 8. august 2014 Hvor ofte ammer du da? Føler meg litt på tynn is her... Vi hadde an ammehjelper tidligere, kanskje hun har ferie;) Og hva sier helsesøster om ukentlig vekstoppgang? Noen koser jo mer ved brystet, samtidig som de får i seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 8. august 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 8. august 2014 Det varierer stort sett ganske ofte på dagen.. Hver 2t noen ganger 3t.. Hun virket fornøyd ved 6 ukers kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Attpåklatten* Skrevet 8. august 2014 #9 Del Skrevet 8. august 2014 Hvis du er urolig ville jeg tatt en tur til helsestasjonen og veie. Bekymret mor gjør ikke saken bedre;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 8. august 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 8. august 2014 Er vel mye jeg som føler på at folk synes han er liten.. Slapp han av puppen istad og da rant det melk:. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå