lovelyme Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Litt usikker noen gNger om jeg har litt lite melk.. Hva har dere gjort for å øke produksjon? Tips?
*Attpåklatten* Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Hvorfor tror du at du har lite melk? Amme oftere, spesielt om natten øker melkeproduksjonen. Spise godt og drikke mye er også viktig:)
lovelyme Skrevet 8. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2014 Nei føler de ikke fyller seg like fort alltid,, han har hatt hrei vekstoppgang men ikke noe mrd enn 150-160g i uka.. Føler at han koser mye ved puppen og litt usikker bare
lovelyme Skrevet 8. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2014 Kan det være lurt å pumpe etter amming? Det eneste er at jeg ammer ganske lenge.. Ca 30-40min tilsammen på begge puppene
*Attpåklatten* Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Hvor gammel er babyen? Virker han fornøyd? Når han er ferdig med brystet og du klemmer rundt brystvortene; kommer det en stråle med melk eller bare litt? Litt knotete skrevet;)
lovelyme Skrevet 8. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2014 Kan få en stråle hvis jeg klemmer iallefall tidlig på dagen, på ettermiddagen kommer det dråper.. Babyen er 7 uker og virker egentlig fornøyd.. Det var bare det med en litt svak vekstoppgang og min følelse av qt han koser for mye.. Ammer som sagt veldig lenge av gangen..
*Attpåklatten* Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Hvor ofte ammer du da? Føler meg litt på tynn is her... Vi hadde an ammehjelper tidligere, kanskje hun har ferie;) Og hva sier helsesøster om ukentlig vekstoppgang? Noen koser jo mer ved brystet, samtidig som de får i seg nok.
lovelyme Skrevet 8. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2014 Det varierer stort sett ganske ofte på dagen.. Hver 2t noen ganger 3t.. Hun virket fornøyd ved 6 ukers kontrollen.
*Attpåklatten* Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Hvis du er urolig ville jeg tatt en tur til helsestasjonen og veie. Bekymret mor gjør ikke saken bedre;)
lovelyme Skrevet 8. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2014 Er vel mye jeg som føler på at folk synes han er liten.. Slapp han av puppen istad og da rant det melk:.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå