Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Del Skrevet 8. august 2014 Hei. Gutten min på straks 7 mnd har vært i dårlig form de siste dagene. To av dagene har han hatt litt feber, men den er borte nå. Han er veldig survette og vil bæres hele dagen og vil nesten ikke ligge å leke noe som han vanligvis gjør. Han er slapp og mye trøtt og dårlig matlyst! Til vanlig spiser han både mye grøt, smoothie og andre ting vi tilbyr han. Han har nå ikke ville hatt noe annet enn mme i 5 dager... De gangene vi har klart å få i han 4-5 skjeer med grøt har han kastet opp rett etterpå. Noen som har noen ide om hva som kan feile han? Anonymous poster hash: eaf10...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Del Skrevet 8. august 2014 Skummelt å svare noe annet enn at du bør kontakte lege når det kommer til syk baby, men det KAN jo hende det er tenner på gang? Altså, da kan man få en baby som oppfører seg som din. Ta en titt inni munnen hans med rene hender og kjenn og se etter kuler i gommene. Hvis det ikke er tegn til tanmfrembrudd, ville jeg dratt til legen/helsestasjonen Anonymous poster hash: 71d70...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg tror neppe det er tenner som gjør det, side han allerede har to. Han var sutrete en periode da også, men ikke sånn som han har vært nå... HI Anonymous poster hash: eaf10...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg tror neppe det er tenner som gjør det, side han allerede har to. Han var sutrete en periode da også, men ikke sånn som han har vært nå... HI Anonymous poster hash: eaf10...36f Vil bare si at min har reagert veldig forskjellig på tennene sine. Fikk både nede og oppe uten å reagere, men plutselig kom det en til nede og da var han tydelig plaget, hadde feber og ville bare kose, ha pupp og være nær. Holdt på nesten en uke før tanna endelig var gjennom og han kviknet til igjen. Anonymous poster hash: f13fd...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Del Skrevet 8. august 2014 Mange tror at man får feber ved tannfrembrudd, men fakta er at det er motsatt: tannfrembruddet blir trigget ved infeksjon/feber i kroppen. Anonymous poster hash: 85aaa...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Del Skrevet 8. august 2014 Tok han med til lege i dag og det viste seg å være den 4. barnesykdommen. Siden lille gutt nå har fått utslett mente legen at han er på bedringens vei HI Anonymous poster hash: eaf10...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 8. august 2014 #7 Del Skrevet 8. august 2014 Minstemann her i huset reagerte på tannfrembrudd nr to. Ville knapt nok ha mat, og kastet opp innimellom, spesielt grøten. Survete store deler av dagen, ikke feber. Er du usikker, så kontakt lege! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå