Gå til innhold

Dere som har Angelsounds...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en caremaxx doppler, tror jeg hørte hjertelyden rundt uke 11 forrige gang. Nå er jeg 9+4 og har ikke hørt noe ennå. Men er veldig fornøyd med den, da jeg først begynte å høre sist, hørte jeg det tydelig og fint :-) 

Annonse

Jeg selger min hvis du vil ha den billigere, se på ønskes/salgsgruppa :)

Noen erfaring med den ? Er den verdt og kjøpe?

Jeg fant hjertelyd i uke 9-10, men nå kjenner jeg så mange bevegelser så trenger den ikke lenger :)

Jeg brukte den fordi jeg hadde en spontanabort tidligere i år og har derfor denne gangen vært litt bekymra. I de to forrige svangerskapene mine følte jeg ikke noe behov for å bruke det. Dessuten skal man ikke bruke den for mye (sa jordmoren min) fordi man ikke vet om det påvirker fosteret. Dtte er det igjen delte meninger om, men jeg tenker at det er greit å bruke den om man trenger bekreftelse på liv og droppe den når man ikke trenger den lenger.  

Jeg har minidoppleren til 350 kr og liker den veldig godt. Liten og lett å ta med seg. Hørte hjertelyden i uke 10 med førstemann og uke 9 med andremann. Genial liten sak å ha før sparkene begynner, og spesielt når man er over gjennomsnittet bekymret. Den lettet uten tvil dagene mine i maaange uker. At Angelsounds kan dokumentere sikkerhet gjorde at jeg kjøpte den og ikke noe annet merke eller en som kunne være en piratkopi på Ebay.

jeg har caremaxx. fant hjertelyden i dag. 8+2. Dette er nr 3 og livmoren er allerede over skambeinet. 

Måtte allikevel trykke hele greia nesten inn i magen og ned mot "området" for å høre den. 

Hørtes ut som galopperende hester. Sjekket min egen først og den var ikke på langt nær så høy som den andre jeg fant. joy!!!!! 

Anonymous poster hash: 1de26...ef8

Annonse

Jeg elsker min Angelsounds! Kjøpte den i uke 10 hos www.angelsounds.no og fikk den i posten dagen etter jeg bestilte. Og allerede da hørte jeg hjertelyd. Gikk heller for "originalen" Angelsounds enn en kopi.

Vi har og denne,men enda ikke hørt noe. Er 11+2 nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...