Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er på pp1 og lurer veldig rundt det der med EL. Test positiv tirsdag og onsdag formiddag, negativ onsdag ettermiddag og i dag. Når sånn ca er eggløsning da? 12-36 timer etter 1. Positive EL test eller etter siste positive EL test? Får siste sjans for å legge inn aksjer i kveld så gjør det men synes alt dette med EL er vanskelig å forstå... Håper noen kan hjelpe

Fortsetter under...

Hvis du lurer anbefaler jeg å tempe neste syklus,om du ikke er gravid allerede da ;)

Da får du kanskje svar på dette. Jeg har de to siste syklusene hatt el dagen etter første positive test, men det kan variere. Det kan også være at kroppen bare prøver. Om el faktisk har inntruffet (med høy sannsynlighet i alle fall) ser du best ved å tempe :)

Hvis du lurer anbefaler jeg å tempe neste syklus,om du ikke er gravid allerede da ;)

Da får du kanskje svar på dette. Jeg har de to siste syklusene hatt el dagen etter første positive test, men det kan variere. Det kan også være at kroppen bare prøver. Om el faktisk har inntruffet (med høy sannsynlighet i alle fall) ser du best ved å tempe :)

Det var morsomt du nevnte ;) satt nettopp å så på forskjellige termomètre nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...