Fru B. Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Hei! Jeg er 30år og fikk beskjed om att jeg har pcos for ett år siden. Fikk veldig lite forklaring på hva og hvorfor jeg har plutselig fått dette.. Har to barn fra før som jeg ble gravid med på første forsøk, men etter siste mann ble plutselig hele syklusen min snudd på hodet,gikk fra og ikke få mensen til og blød konstant! Jeg er 178 høy og veier 65 kilo. Har lest veldig mye om lavkarbo, og holder på med det nå, men jeg raser jo bare ned i vekt og jeg viljo ikke det! Syntes dette er så vanskelig.. Vi har veldig lyst på en liten en til, men siden jeg blør konstant vet jeg jo aldri når jeg har eggløsning!! Er det flere her som sliter med non stop blødninger?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Jeg ville sluttet på lavkarbo (du trenger jo ikke å miste vekt), og bare levd sunt. Hva med å prøve eggløsningstester en måned? Om du ikke finner noen eggløsning så ville jeg tatt kontakt med gynekolog for å få en Pergotimekur Lykke til! Anonymous poster hash: e7525...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå