Gå til innhold

Babyshop Fredrikstad legges ned :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det syns jeg var veldig trist. Det er ikke så veldig mange steder å handle barneutstyr her i området bortsett fra Sverige.... :(

Kan den butikken virkelig ha gått såå dårlig?!? Skjønner ikke helt det...

I Oslo har de jo opptil flere babyshop butikker. Mens her er det en butikk- som legges ned.. Merkelig.

Anonymous poster hash: 0e63a...601

Fortsetter under...

Skrevet

Dårlig service. De mistet meg som kunde. Siljes borti gata er jo så fantastisk mye bedre!

Anonymous poster hash: 526a3...379

Skrevet

Du sier det vel nesten selv... folk reiser til Sverige tenker jeg.

Skrevet

Samme som skjedde på Hamar. For å få kunder, må man yte service. Det minste si hei og smile. Maken til dårlig kundetekke skal du lete lenge etter!

Anonymous poster hash: 04c50...8df

Skrevet (endret)

Det har ligget i kortene lenge. De kommer tilbake og leter etter et mindre lokale imens. Har alltid fått god service der nede og er foenøyd med de :)

Endret av Gjest
Skrevet

Det har ligget i kortene lenge. De kommer tilbake og leter etter et mindre lokale imens. Har alltid fått god service der nede og er foenøyd med de :)

Så de skal fortsatt ha butikk i Fredrikstad? De skal ikke ha opphørssalg så det er kanskje et tegn på at de skal ha butikk her... Jeg har selv også vært fornøyd med servicen. Så skjønner ikke helt hva folk mener. Har alltid opplevd de som imøtekommende og hyggelige. Kan ha noe med hvordan man ter seg selv også?!? Er mange kunder som er udregelige, og da er det ikke like lett for de ansatte å yte service heller... Håper butikken består, men om den skal bli mindre så vil det jo bli utvalg al a Siljes og da tror jeg likegodt babyshop kan stenge dørene med en gang. For Siljes er billigere på så godt som alt. Bortsett fra kampanje varer.

Anonymous poster hash: 0e63a...601

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...