lovelyme Skrevet 6. august 2014 #1 Del Skrevet 6. august 2014 Ofte når jeg ammer lille prinsen sovner han godt og jeg får ikke gitt han mer.. Han sover tungt men i sekundet jeg legger han i senga våkner han... Litt frustrerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Del Skrevet 7. august 2014 Kva er spørsmålet? Anonymous poster hash: ff46e...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Del Skrevet 7. august 2014 Om dette er vanlig? Jada. Min sov kun i armene mine de første tre månedene av sitt liv.. Eneste tipset jeg har: det er enklere om du bare innser at sånn er det en stund. Rigg deg til med fjernkontrollen i sofaen, la barnet sovne ved puppen og se en serie eller to du liker. Anonymous poster hash: 148ad...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 7. august 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 7. august 2014 Ja men når dette er tredjemann er det litt vanskelig.. Skulle gjerne bare hatt han på meg hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baker Harepus Skrevet 8. august 2014 #5 Del Skrevet 8. august 2014 Ja men når dette er tredjemann er det litt vanskelig.. Skulle gjerne bare hatt han på meg hele tiden! Bæresjal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #6 Del Skrevet 12. august 2014 Sørg for at han får rape, også hvis han har sovnet ved pupp. Min må rapes, så kan han få påtår og sovne litt igjen og deretter lures i senga. Noen ganger våkner han og blir sint da også, da bysser jeg til han sovner og prøver igjen. Det går som regel bra etter noen forsøk:) Hvis ikke må det bæretøy til. Anonymous poster hash: b8bcb...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå