Gå til innhold

Hva et gjennomsnittsvekten på norske kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymous poster hash: a15a9...927

Fortsetter under...

Skrevet

Alt for for mye i alle fall. Alt for mange som spiser mye usunn og dårlig (til og med farlig!!) mat.

Anonymous poster hash: d8a7b...7d0
Skrevet

Alt for for mye i alle fall. Alt for mange som spiser mye usunn og dårlig (til og med farlig!!) mat.

Anonymous poster hash: d8a7b...7d0

Har inntrykk av at de aller fleste lever meget sunt

Skrevet

Når jeg ser rundt meg er jeg rimelig sikker på at den er for høy!! Mange tykke damer altså.

Anonymous poster hash: c657a...327

Skrevet

Leste en undersøkelse fra Folkehelseinstituttet hvor det fremgår at BMI-snittet for norske kvinner i 30-årene er 24. Da er det jo bare å begynne å regne....

Skrevet

Er jo ikke lenge siden det var store bokstaver i avisoverskriften at over 50% av Norges kvinner nå er overvektige. Mener gjennomsnitts klesstørrelse er 42 ihvertfall, og den var vel 38 for bare en generasjon eller to siden....

Anonymous poster hash: d2fe9...354

Annonse

Skrevet
Har inntrykk av at de aller fleste lever meget sunt

Ut fra utviklingen i det generelle vektnivået og økning av livsstilsykdommer så er det åpenbart at det er flere som lever usunt enn sunt - dessverre...

Anonymous poster hash: 0cc8e...a6b

Skrevet

Er jo ikke lenge siden det var store bokstaver i avisoverskriften at over 50% av Norges kvinner nå er overvektige. Mener gjennomsnitts klesstørrelse er 42 ihvertfall, og den var vel 38 for bare en generasjon eller to siden....

Anonymous poster hash: d2fe9...354

Jøss, virkelig - str 42 er blitt gjennomsnittsstørrelsen?

Man regner jo ca 5 kg pr størrelse, så det vil si i gjennomsnitt ca 10 kg vektøkning :/

Anonymous poster hash: 0cc8e...a6b

Skrevet

Tror ikke noe på at gjennomsnitt er 42! Kan vi ikke ta en vekt- eller bmi-opptelling her da, vi er jo sikkert et representativt utvalg :)

Anonymous poster hash: 165ca...ba0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...