Gå til innhold

Hvem er kreativ her, og har en god ide til hva jeg kan gjøre med perlebrett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg har millioner av perlemotiver som ungene har lagd i sommer, sånne hama plastikkperler, som man stryker vet dere.

Må nesten gjøre noe lurt med dem, henge dem opp på et vis eller noe, noen som har en kul ide?

Anonymous poster hash: eebe2...7ec

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg rammet inn noen i litt tykke rammer. Ble veldig fint.

Skrevet

Naboen her har hengt dem fra en list i kjøkkenvinduet. De har montert lista 30 cm fra toppen av vinduet, og så henger perlefigurene i sen/fiskesnøre i ulike høyder. De har IKKE kjøkkengardiner, det tror jeg er litt essensielt.

Skrevet

Har du glasset over da, eller droppet du det? Bilde...?? Please please...?

Skrevet

Naboen her har hengt dem fra en list i kjøkkenvinduet. De har montert lista 30 cm fra toppen av vinduet, og så henger perlefigurene i sen/fiskesnøre i ulike høyder. De har IKKE kjøkkengardiner, det tror jeg er litt essensielt.

Det var jo litt smart, men ser det bra ut synes du? Er det litt kult å se på?

Skrevet

Det var jo litt smart, men ser det bra ut synes du? Er det litt kult å se på?

Ja, jeg synes det er fint. Koselig. De har ikke mye dill, interiøret er relativt minimalistisk, så det blir et kult blikkfang. Du trenger forsåvidt ikke den lista, du kan henge dem fra karmen.

Annonse

Skrevet

Vi har kjøpt sånn magnet-tape på chlas ohlson som vi klistrer bakpå åsså henger vi de på kjøleskapet. Barna får ha max fem hver oppe. Har de perlet et nytt må de velge hvilket av de andre som må tas vekk.

Skrevet

Har du glasset over da, eller droppet du det? Bilde...?? Please please...?

Beklager sent svar.. ja jeg har glass over ka. Kjøpte rammer på åhlens. Kan ikke ta bilde akkurat nå for jeg er ikke hjemme.

Skrevet

Hvordan legger man til bilde i kommentarer?

Anonymous poster hash: e8f32...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...