Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Gikk ei jente på skolen som het Vendel, hun må nå være i slutten av 30 årene.Har hverken hørt det før eller siden. Hvordan klinger det navnet syns dere? Jeg syns det er fint men min mann liker det ikke. Anonymous poster hash: 49ed5...cea
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Har aldri hørt det før. Ble usikker på om det var gutte eller jentenavn. Vet ikke hva jeg synes om det, for uvant. Anonymous poster hash: 53887...2f6
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Lyden er forsåvidt ganske fint, men likner litt på "vandalisme" for min del.. Og var også usikker på kjønn. Synes nok Vendela er bedre, så man i alle fall vet at det er en jente. Ikke noe jeg ville valgt selv, men fint at folk velger litt forskjellig:) Anonymous poster hash: 5509f...a95
Rubella Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Ikke overbevist. Tenker på vandel. Trodde dessuten det var et guttenavn.
Aquali Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Dessverre ikke min smak - blir også trukket mot assosiasjoner som Vandel og Vendela. Det kan også høres ut som en type verktøy ..
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Med W syns jeg det er fint, så lenge det uttales med engelsk uttale. Det er jo et relativt "vanlig" amerikansk/engelsk guttenavn. For meg minne det meg om skuespiller Luke Wilson, da han spiller hovedrollen i en film som heter The Wendel Baker story....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 pent! mye bedre en vendela Anonymous poster hash: 5887a...5c7
sommertiara Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 Var usikker på om det var til gutt eller jente da jeg leste overskriften, ser at det kan brukes til begge. Ikke stygt, men likte det ikke så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå