Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Har lyst til å gi kjæresten en overraskelsesdate neste helg, falt litt for dette hotellet, og det faktum at de tilbyr massasje på rommene, men 4000kr per natt er en grei pengesum, og jeg vil være sikker på at det er verdt det først
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Det kan jeg ikke tenke meg .. er det ikke andre hoteller som tilbyr det samme? Anonymous poster hash: 362f2...82b
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Du har helt sikkert rett! Jeg leter og leter, men finner bare hoteller med EN massasjeterapeut.. Du vet ikke tilfeldigvis om steder hvor de tilbyr parmassasje i Oslo?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Skal dit i september, gleder meg!! Fikk godt tilbud gjennom choice klubben. 1 overnatting + massasje til begge. rundt 3000,- Anonymous poster hash: f1721...82b
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Skal dit i september, gleder meg!! Fikk godt tilbud gjennom choice klubben. 1 overnatting + massasje til begge. rundt 3000,- Anonymous poster hash: f1721...82b Oi, er dette en klubb jeg kan melde meg inn i nå og få samme tilbud fra?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Du har helt sikkert rett! Jeg leter og leter, men finner bare hoteller med EN massasjeterapeut.. Du vet ikke tilfeldigvis om steder hvor de tilbyr parmassasje i Oslo? Mange steder som har parmassasje som ikke er på hotel Anonymous poster hash: 6a889...7dd
Hønemor30 Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Skal dit i september, gleder meg!! Fikk godt tilbud gjennom choice klubben. 1 overnatting + massasje til begge. rundt 3000,- Anonymous poster hash: f1721...82b Oi, er dette en klubb jeg kan melde meg inn i nå og få samme tilbud fra? Gå på choice og meld deg inn i choice club. Ikke sikkert tilbudet nevnt over gjelder lenger. Men de har ofte gode kampanjer
LivetErEnLek Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Hva med Farris bad? Fantastisk sted :-)
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Hva med Farris bad? Fantastisk sted :-) Ligger ikke det litt langt unna sentrum? Tenkte å ta han med på kino og ut å spise også, og da blir det litt kronglete tenker jeg.. Men kunne gjerne tenkt meg å ta en helg der ved senere anledning
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 Du har helt sikkert rett! Jeg leter og leter, men finner bare hoteller med EN massasjeterapeut.. Du vet ikke tilfeldigvis om steder hvor de tilbyr parmassasje i Oslo? Mange steder som har parmassasje som ikke er på hotel Anonymous poster hash: 6a889...7dd Må ikle være på hotellet Men jeg har Googla meg grønn, og finner bare slike kurs, så om du vet om spesifikke steder blir jeg veldig glad for tips
Hønemor30 Skrevet 6. august 2014 #11 Skrevet 6. august 2014 Hva med Farris bad? Fantastisk sted :-)Ligger ikke det litt langt unna sentrum? Tenkte å ta han med på kino og ut å spise også, og da blir det litt kronglete tenker jeg.. Men kunne gjerne tenkt meg å ta en helg der ved senere anledning Det ligger rett ved innkjøringen til sentrum av Larvik. Ikke noe problem å gå
Hønemor30 Skrevet 6. august 2014 #12 Skrevet 6. august 2014 Jeg tror man kan være par på daikai. Sjekk ut fb siden deres. Mener de samarbeider med Hotel Continental med hotel og spa pakke.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #13 Skrevet 6. august 2014 Grand hotel har jo spa innomhus, kanskje de tilbyr massasje på rommet? Anonymous poster hash: 362f2...82b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #14 Skrevet 6. august 2014 Du har helt sikkert rett! Jeg leter og leter, men finner bare hoteller med EN massasjeterapeut.. Du vet ikke tilfeldigvis om steder hvor de tilbyr parmassasje i Oslo? Mange steder som har parmassasje som ikke er på hotel Anonymous poster hash: 6a889...7dd Må ikle være på hotellet Men jeg har Googla meg grønn, og finner bare slike kurs, så om du vet om spesifikke steder blir jeg veldig glad for tips Kan anbefale Saga hotell, delikat, rolig og romantisk. Og parmassaje får man på Colosseum spa, i gåavstand (ti min) fra hotellet. Anonymous poster hash: 27158...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå