sophiehill Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Hei! Jeg er 13+6 i dag, leser om alle som kjenner livmoren over skambenet fra uke 12. Jeg kjenner den ikke. Hvordan kjennes den ut? Bør jeg være bekymret siden jeg ikke kjenner den? Jeg er slank og har forholdsvis mye magemuskler, kan det være grunnen? Flere som ikke kjenner livmoren?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Kan hende jeg kjenner den uten at jeg vet om det. Magen er der, men den er jevn og fin. Forestiller med at livmoren kjennes ved at man kjenner en kant jeg. Jeg er i uke 16, men vet som sagt ikke hva jeg skal kjenne etter heller 😜 Anonymous poster hash: ccacb...480
MayPandora Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 jeg kjente noe hardt noe så da tenkte jeg det må være livmoren. Har også slank/flat mage men ingen magemuskler. Kansje magemusklene dine er like harde som livmoren eller noe
Gjest Babyfin:) Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Jeg syns den er ganske hardt, blir som en liten ballong som plutselig popper frem:) Jeg kjente ikke min før rundt uke 13, så ikke unormalt at du ikke kjenner noe enda:) Ikke lett når du ikke vet hva du skal kjenne etter heller, tipper du kan gi det en uke så kjenner du det godt:) Vokser innmari fort framover:)
sophiehill Skrevet 6. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2014 Satser på det, er jo førstegangs gravid, så vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter! og det er jo veldig individuelt hvor fort alt kjennes!
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Så tidlig er det ikke alle som kjenner noe. Mange kjenner seg bare "fylt opp", uten å klare å kjenne livmoren frem til både OUL og senere. Og om man ikke har gått gravid før er det enda vanskeligere å kjenne hva man skal kjenne etter. Ofte vil man ha lettere for å kjenne forandringen om morgenen når man ligger i sengen, før man har vært på toalettet. Da presser blæra ting litt opp og frem, samt at mange har kynnere (ikke alle kjenner de heller) samtidig, slik at magen og livmora blir mer tydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå