Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #26 Skrevet 6. august 2014 Jeg lurer veldig på hvilke barnehager dere jobber i?? Har jobbet i bhg i mange år, og aldri opplevd lignende mange "saker" som dere har gjort. Opplever at foreldre ønsker det beste for barna sine. Noen har alltid med alt, og har en god relasjon til barnet, mens noen er mer utrygge på hvordan ting fungerer i en bhg, og trenger noen tips og råd fra oss ansatte:-) Det er tilfeller hvor vi opplever at foreldre ikke strekker til, og vi melder bekymring til BV. Da jobber vi sammen med de for at de skal oppleve at vi ønsker barnet deres og de det beste:-) I vår bhg er vi opptatt av en god relasjon til barnet. Dette for å bygge selvtillit, godt selvbilde og god sosial kompetanse! I tillegg ønsker vi å trygge foreldrene på at vi ønsker det beste for barnet deres, og at vi SER barnet deres. Da har vi ikke så mye tid til å irritere oss over ting;-) mener ikke å være nedlatende til bhgansatte, men "ta dere litt sammen", og prøv å se at alle vil det beste for barnet sitt! DU sitter ikke på fasiten!! Tenk så mye du kan lære av,alle de ulike foreldrene! Anonymous poster hash: 8a02b...21a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #27 Skrevet 6. august 2014 Foreldre som ikke tar med bleier/skift selv om vi ber dem om det. I barnehagen jeg jobbet i, hadde vi lapper med "jeg trenger flere bleier" og "jeg trenger nytt skift" som vi hang på plassen til barna. Hos noen ble disse lappene hengende i flere dager, og andre tok dem ned, men kjøpte ikke inn nye bleier. Anonymous poster hash: 12ecd...57d Hos oss hadde vi så store problemer med og få foreldre til og ta med nye bleier at det endte med bleieavtale. Så nå kjøper barnehagen alle bleier og foreldrene betaler en liten sum ekstra hver måend på barnehageregningen. Det og slippe å mase og mase på at foreldre skal ta med seg bleier er utrolig godt Anonymous poster hash: 2e3ec...9e9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #28 Skrevet 6. august 2014 Jeg lurer veldig på hvilke barnehager dere jobber i?? Har jobbet i bhg i mange år, og aldri opplevd lignende mange "saker" som dere har gjort. Opplever at foreldre ønsker det beste for barna sine. Noen har alltid med alt, og har en god relasjon til barnet, mens noen er mer utrygge på hvordan ting fungerer i en bhg, og trenger noen tips og råd fra oss ansatte:-) Det er tilfeller hvor vi opplever at foreldre ikke strekker til, og vi melder bekymring til BV. Da jobber vi sammen med de for at de skal oppleve at vi ønsker barnet deres og de det beste:-) I vår bhg er vi opptatt av en god relasjon til barnet. Dette for å bygge selvtillit, godt selvbilde og god sosial kompetanse! I tillegg ønsker vi å trygge foreldrene på at vi ønsker det beste for barnet deres, og at vi SER barnet deres. Da har vi ikke så mye tid til å irritere oss over ting;-) mener ikke å være nedlatende til bhgansatte, men "ta dere litt sammen", og prøv å se at alle vil det beste for barnet sitt! DU sitter ikke på fasiten!! Tenk så mye du kan lære av,alle de ulike foreldrene! Anonymous poster hash: 8a02b...21a Du sitter heller ikke på fasiten. Og selv om du ikke mener det, så er du nedlatende Anonymous poster hash: 2e3ec...9e9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #29 Skrevet 6. august 2014 Dette er ganske sjokkerende! Ville blitt kjempe glad hvis de i barnehagen ba meg skaffe ting jeg ikke hadde sett selv at min datter trengte. Håper det ikke er mange foreldre som er sånn :-( Anonymous poster hash: 35cca...eef Jeg tror nok det er mange foreldre som er sånn ja. Vi får så utrolig mye skryt i bhg fordi barnet vårt ikke mangler noe. Og når vi får beskjed om at noe er blitt for smått, eller at det er tomt for bleier, så blir de såå glade og overrasket når vi har med nytt dagen etter. Så det er tydeligvis sjelden kost. :/ Anonymous poster hash: 7053c...756 Ja,jeg personlig ELSKER slike foreldre som deg! Foreldre som kommer med bleier dage etter at vi spør om det,som alltdi har nok skiftetøy,som alltid tar ut støvlene fra regnbuksa sånn at eget barn ikke skal gå i våre støvler/regnbukse dagen etter,som kjøper større sko med en eneste gang når vi forteller at de begynner å bli i det minste laget,som har akkurat nok og rett klær til barna,det hjelper ikke å ha fire hettejakker i bomull når det eneste barnet egentlgi trenger er EN tynn ulljakke, de foreldre som navner ALT av utstyr og som gjør jobben vår så utrolig mye bedre! Stå på du anonyme,sånne som deg vil vi ha!! Anonymous poster hash: 76d53...605 Sånne foreldre er vi. Og bhg sier det ofte at alle foreldre skulle vært som dere. Jeg spør om råd ift bekledning, og spør om det er noe de savner. Veldig godt å stole på personalet, og kunne rådføre seg med ekspertene på bekkedning. Vi er ullforeldre da. Bruker ull hele høst og vinter. Bruker det selv også. Alt for barnet mitt. Anonymous poster hash: 462cd...d6d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #30 Skrevet 6. august 2014 Masse rare foredre. Vi blir kjempe glade når de som jobber i barnehagen sier i fra at noe mangler og/eller er for smått. Er litt distre til tider. Tar gladelig i mot tips og råd ang bekledning på vinter. Tok med bleier dagen etter om det var tomt og de gangene jeg glemte det så spurte jeg om det gikk bra ut dagen eller om jeg skulle kom tilbake med bleier. Som oftest sa de i fra litt før det ble tomt så da kunne jeg ta med bleier når jeg hentet dem senere samme dag eller ta med dagen etter. Anonymous poster hash: 6fff4...09d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #31 Skrevet 6. august 2014 Unger som kan snakke, men som ikke snakker. Det er utrolig frustrerende. Hysteriske og kravstore foreldre som tror at deres barn er det viktigste barnet i barnehgen Anonymous poster hash: 33cd2...928 Tror du de lar være å snakke fordi de har lyst? For å irritere deg? Det er en grunn til det! Sjokkert... Anonymous poster hash: f5cbc...d3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå