Gå til innhold

Stormberg vinterdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny dress til 3 åringen. Ser at stormberg har en billig, noen som har erfaring med denne? "Glede" heter den.

Evt noe som har hatt "Applaus" parkdressen?

Anonymous poster hash: 64dfc...a74

Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 64dfc...a74
Skrevet

Man får det man betaler for

Anonymous poster hash: ef7fc...3ef
Skrevet

Skader ikke å prøve :)

Anonymous poster hash: 1fcc2...40f
Skrevet

vet ikke om det er samme dressen, men hadde et barn med dress fra stormberg i fjor. den var tung, vrang å få på, og ungen ble fort kald.

råder deg å gå i butikken kjenne på dressen før du kjøper

Anonymous poster hash: 95c63...0c0
Skrevet

Jeg har hatt flere Stormberg-dresser til mine barn, og har vært veldig fornøyd med dem. Men ingen av dem har kostet under 1000 kr før rabatt, jeg har gjerne kjøpt de på halv pris og betalt 5-600 kr for dem. De som er billig i utgangspunktet har jeg ingen erfaring med...

Anonymous poster hash: 149eb...65c
Skrevet

Jeg hadde stormberg til min på 2 i fjor og jeg har kjøpt ny til i år, jeg elsket den bhg elsket den og hun trengte ikke masse under og ble ikke våt gjennom. Men som en over sier kontakt en butikk for stormberg har forskjellig typer vinterdresser.

Skrevet

Ja...man får det en betaler for: I fjor, etter et par ukers bruk kom første hull i reimadressen... Ettersom ukene gikk kom det bare flere og flere hull. Til slutt så den ikke ut, og holdt seff ikke ungen tørr/varm. Kjøpte da Friends-dress på Coop til en slikk og ingenting og den holdt resten av sesongen, og skal taes fram igjen til vinteren...! Kjenner ikke til dressene fra Stormberg, men trenger ikke være dårlig selv om den er rimelig! Sjekk vannsøyla da, bør ikke ha under 10000 mm.

Anonymous poster hash: a3bd1...115

Skrevet

Her sett på begge du snakket om og begge virker bra, men er redd " applaus dressen" er blir tung. Men hør med de som jobber på stormberg.

Skrevet

Jeg har hatt mange reimadressen opp gjennom tiden som jeg har kjøpt brukt, å ingen av de har det vært anntydning til hull engang.

Anonymous poster hash: 1646e...4b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...