Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Jeg har ingen connection med sjefen min, vi er veldig ulike, men må selvfølgelig ha et godt samarbeid, da også for at vi er i en ledergruppe. Men føler at alt jeg sier og gjør er "galt". Er dere tøffe nok til å si deres ærlige og oppriktige mening på hva sjefen kan gjøre bedre? Er garantert noe jeg også kan gjøre for å bli bedre;) Anonymous poster hash: 21ab7...236
Iiiiik Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Ja, jeg er tøff nok til å snakke med sjefen om det som ikke fungerer. Gjør det selvfølgelig saklig og med rimelig intensitet. Det er lettest når man har en god grunntone selvfølgelig, jeg har heldigvis til gode å ikke finne ting hos lederen min jeg trives med.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Jeg takler det svært dårlig. Sjefen min takler det enda verre. Jeg ser meg om ettet ny jobb. Anonymous poster hash: 00829...758
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Jeg hadde det slik - byttet jobb! Anonymous poster hash: e8b7b...2e7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 HI her:) hvordan var sjefen deres mot dere ? Er ikke lenge siden jeg begynte i denne jobben, men føler ikke sjefen min er en god sjef. Hun snakker stygt om andre kollegaer når dem ikke er tilstede,kommer ofte for seint på jobb og klager på meg til andre. Osv. Mener at en god sjef er en person som ikke er konfliktsky og som overhodet ikke snakker stygt om kollegaer. Anonymous poster hash: 21ab7...236
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 En overordnet på min jobb liker ikke en av mine egenskaper/kjepphester, kall det hva du vil. Jeg vet at h*n mener dette, og passer derfor på å fortelle vedkommende så ofte som mulig at jeg gir blaffen i hans/hennes synspunkt. Jeg gjør jobben min på en god måte, men stort sett som jeg vil, og nyter stor respekt blant mine kolleger. Dette vet den overordnede, selvsagt, men jeg har flertallet bak meg og derfor vinner jeg. Deilig! Det mennesket trenger at noen protesterer litt, ellers blir han/hun fullstendig utålelig. Anonymous poster hash: 1e19f...16f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 En overordnet på min jobb liker ikke en av mine egenskaper/kjepphester, kall det hva du vil. Jeg vet at h*n mener dette, og passer derfor på å fortelle vedkommende så ofte som mulig at jeg gir blaffen i hans/hennes synspunkt. Jeg gjør jobben min på en god måte, men stort sett som jeg vil, og nyter stor respekt blant mine kolleger. Dette vet den overordnede, selvsagt, men jeg har flertallet bak meg og derfor vinner jeg. Deilig! Det mennesket trenger at noen protesterer litt, ellers blir han/hun fullstendig utålelig. Anonymous poster hash: 1e19f...16f Vinner? Og passer på å fortelle dette så ofte som mulig til sjefen at du gir blaffen i hva sjefen mener om det? Herregud, du har litt å jobbe med hos deg selv.... Ellers skjønner jeg hva du mener HI. Jeg ville nok ikke ha forsøkt saklig konfrontasjon og ærlighet, noen ledere tar alt slikt personlig og som et angrep. Spør heller vedkommende hvordan vedkommende selv ønsker å bli forstått som leder og hva han/ hun verdsetter, det vil kunne gi deg en bedre forståelse. Anonymous poster hash: bdee5...8a4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 HI her:) hvordan var sjefen deres mot dere ? Er ikke lenge siden jeg begynte i denne jobben, men føler ikke sjefen min er en god sjef. Hun snakker stygt om andre kollegaer når dem ikke er tilstede,kommer ofte for seint på jobb og klager på meg til andre. Osv. Mener at en god sjef er en person som ikke er konfliktsky og som overhodet ikke snakker stygt om kollegaer. Anonymous poster hash: 21ab7...236 Sånn var min sjef også og jeg har slutta. Tror det er den eneste løsningen da folk på det hakket ikke pleier å forandre seg. Anonymous poster hash: 3b02b...989
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Nei har ikke tro på at sjefen min vil slutte å være sånn som hun er. Er ikke fan av at hun baksnakker de ansatte. Har ikke vært der så lenge så derfor lurer jeg på om jeg skal holde ut litt til eller bare lete etter ny jobb. Anonymous poster hash: 21ab7...236
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 du kan smiske, eller stikke. Anonymous poster hash: 00829...758
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå