Gå til innhold

Vært gravid i ca 2 uker,så kom mensen,hva har skjedd?

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på p-pillene 3.juli etter mensen var ferdig. Så har vi prøvd å bli gravide etter det. Mensen min skulle da kommet 29.juli igjen men kom ikke,for mensen min var alltid regelmessig når jeg gikk på p-piller i alle fall. Når mensen min ikke kom dagen etter heller så tok jeg en clearblue graviditestest på morgenen,som viser hvor mange uker man er på vei,og den viste at jeg var gravid og 1-2 uker på vei. Dagen etter igjen den 1.juli så var jeg hos legen og hadde med urinprøve den slo ikke ut på at jeg var gravid.da sa legen at det kunne være at HCGen var for lav enda så da tok jeg en blodprøve og fikk svar samme dagen,den viste at HCGen var forhøyet så da var jeg gravid sa legen,jeg hadde vist bare oppdaget det fort. Så så lenge ikke mensen kommer sa legen så kommer dette til å gå bra. MEN så, 9 dager etter forventet menstruasjon så kommer mensen,hva har skjedd??!! Har tenkt mange tanker selv her......... Men vil gjerne høre flere forslag!

Anonymous poster hash: 0fdd6...27b

Fortsetter under...

Mange opplever blødninger i graviditeten uten at det er farlig. Kan og være en kjemisk graviditet, blir som en forsinket mens, men en har hatt positiv test før mens. Ring legen i morgen og be om nye blodprøver er hsg sunket siden forgje prøve er du nok desverre ikke gravid. Clearblue pleier stort sett å vise 2-3 etter ikm. Syklusen kan og være noe endret etter p-pille slutt.

Lykke til, krysser fingrene for deg.

Mange opplever blødninger i graviditeten uten at det er farlig. Kan og være en kjemisk graviditet, blir som en forsinket mens, men en har hatt positiv test før mens. Ring legen i morgen og be om nye blodprøver er hsg sunket siden forgje prøve er du nok desverre ikke gravid. Clearblue pleier stort sett å vise 2-3 etter ikm. Syklusen kan og være noe endret etter p-pille slutt.

Lykke til, krysser fingrene for deg.

Men hvis HCGen er sunket og jeg ikke er gravid,tror du det vil si at jeg har spontanabortert da?

Anonymous poster hash: 0fdd6...27b

Du har hatt positiv graviditetstest og blodprøve. Dersom du ikke lengre er gravid, så har du hatt en tidlig spontanabort. Kjemisk graviditet er egentlig en tulle term. Pr def har ikke egget festet seg ved en kjemisk graviditet, og et egg som ikke fester seg kan ikke starte produksjon av hcg (som gir utslag på tester og blodprøver). 

Anonymous poster hash: ca529...c35

Annonse

Da har du nok hatt en sa over halvparten av alle svangerskapene ender med en sa allerede før kvinnen er klar over det.

Men ikke ta sorgen på forskudd det er også noen som har helt ufarlige blødninger i svangerskapet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...