Gå til innhold

Vonde pupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på gråten, det er ikke tull. Det kjennes ut som noen prøver å røske av meg brystvorta. Noen tips? Det er så smertefullt! Hvis det er sant som sies, at dette er bare halvparten av det som kommer når du begynner å amme, tror jeg jaggu det blir dårlig med amming.....

Anonymous poster hash: 3cbdb...ef5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp brystvortkrem på apoteket. De fungerer. Hvis du har så vondt nå så tror jeg ikke det er dobbelt så vondt når du skal amme. Det gjør jo vondt i begynnelsen, men smøre godt med gjerne barriere krem og morsmelk etter hver amming, ikke la babyen suge for lenge om gangen i starten og få hjelp så han ikke suger feil, da unngår du sår:) vondt vil det gjøre i starten, men det går fort over når du følger litt kjerringråd og ammehjelpen sine råd:) Det er sååå verdt det all den vondten  du har den første uka:)

Anonymous poster hash: 13aa6...690
Skrevet

Kan jeg bruke brystvortekrem allerede nå? Kan det være en betennelse som gjør det?

Anonymous poster hash: 3cbdb...ef5

Skrevet

Ja du kan bruke den for den lindrer litt, husker ikke eksakt hva den gjør, men den pleier jo såre og vonde vorter:) Har du brystbetennelse så merker du det mer i selve puppen og gjerne på et sted, da er det ganske vondt på et sted, som om du har et blåmerke. Det blir stort sett et rødt og veldig varmt område. Ikke hørt om at noen har fått betennelse før du har begynt og amme:)

Anonymous poster hash: 13aa6...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...