Gå til innhold

Hvor tidlig fikk dere positiv test?

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig testet dere positiv? Og med hvilken test? Jeg har en mann som jobber offshore, han dro ut på jobb den 22. Kvelden før gjorde vi siste innsats på babyprøvinga før han dro. Tullete sykluser gjør at jeg ikke har noe kontroll på når jeg har eggløsning, men for moroskyld og fordi jeg hadde en haug liggende tok jeg en den 23 eller 24, husker ikke helt. Den ble positiv (smilefjes). I dag tok jeg en billigstrimmel siden det er 42 dager siden sist mens og det nærmer seg 14 dager siden positiv eggløsningstest. Det kom 2 streker. MEN jeg glemte å ta tiden (var opptatt med småen), så er usikker på om den er positiv eller om den fikk 2 streker etter tidsfristen. Har en ny test liggende her men usikker på om jeg skal ta den allerede i morgen eller om jeg skal vente. Er så redd jeg har fått falske forhåpninger nå...

Jaja, dette ble langt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144159305-hvor-tidlig-fikk-dere-positiv-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatering her i fra. Testen viste bare 1 strek, men det dukket opp en veldig svak etterhvert, den ble veldig tydelig etter ca 5 min. Forstår ingenting. Har brukt disse testene i 2 år og aldri opplevd lignende. Har nå kjøpt en clear blue som jeg får.ta torsdag /fredag om mensen ikke dukker opp før. Murringer og ømme bryst, men det kan jo bety begge deler. Får krysse fingrene og håpe :)

Annonse

Jeg testet positivt i uke 5 grunnen for så sent var fordi jeg hadde ingen mistanke før jeg tilfeldig tok en test fordi jeg fikk så vondt i brystene. Da jeg tok testen ned i urinskålen gikk det ikke 2 sec altså før den viste 2 sterke røde streker det var virkelig ikke venta :-) idag er jeg 6+4 og er utrolig kvalm :s

Jeg håper virkeligen dere har rett jenter :D
Sitter her med halsbrann! Har det aldri, men er det vanlig så tidlig i såfall. Er jo mest sannsynlig bare 3+ uker. I tillegg er jeg dødstrøtt. Men det kan ha sine naturlige forklaringer med tidlig opp på jobb og. Jeg blir gal, leter etter symptomer hele tiden :P Jeg er så sikker på at jeg må være gravid nå, men likevell så usikker. Kommer til å bli tøft om det viser seg å være falsk signal. I dag er det 1 år siden vi mistet lille spira vår i 12 uka. Så jeg håper virkelig på en opptur i morgen :) 

Jeg testet positivt i uke 5 grunnen for så sent var fordi jeg hadde ingen mistanke før jeg tilfeldig tok en test fordi jeg fikk så vondt i brystene. Da jeg tok testen ned i urinskålen gikk det ikke 2 sec altså før den viste 2 sterke røde streker det var virkelig ikke venta :-) idag er jeg 6+4 og er utrolig kvalm :s

Gratulerer så mye :D Så gøy. Kjipt med kvalmen da :/ Jeg har heldigvis (bank i bordet) ikke slitt med kvalme de to gangene jeg har vært gravid. Men har hørt at det er et bra tegn å være gravid :) Håper den verste kvalmen gir seg raskt. Lykke til videre :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...