Gå til innhold

Scratching av livmorvegg...samleie..

Anbefalte innlegg

Skal ha mitt siste offentlige ferskforsøk nå, og skal i den forbindelse bli scratcha ✌️ Rett før oppstart av Synarela spray.. Dette blir rundt Eggløsning, så da lurer jeg på om man bør la være å "prøve på egenhånd" ? Er det mulig å bli gravid når man går på synarela, frem til sprøytestart?

☀️😉 tror jeg ringer klinikken i morra, hvis ingen her inne har vært borti lignende før😜 en smule forvirret her😝

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144159246-scratching-av-livmorveggsamleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk det sist gang :) og spiren satt den :) vet ikke om det var akkurat det som gjorde utslaget da,men skal visst øke sjansene m 20%!. Legen sa til meg man kunne ha samleie, men er det ikke slik at de scratcher etter el og nesespray begynner man jo også på etter el, jeg gjorde ihvrf det. Har hørt om andre som har blitt gravide selvom de gikk på nesespray men da hadde de hatt el før de begynte på sprayen.

Heisann Opp :-) hvordan går det med spiren din? du hadde jo litt av en humpete vei denne gang - og ett helt fantastisk utfall! :duskedame:

Er på dag7 av syklusen min i dag, så scratchingen er akkurat ved EL eller rett etter - så det kan jo bli spennende. Tenk hvis jeg hadde klart å bli gravid naturlig pga scratchingen...hehe...er vel ett ørlite håp i oss hele veien :opplyser: Men etter jeg har hatt EL og startet på synarela, da skal det vel mye til for å bli gravid så vidt jeg forstår deg rett..da Synarela setter en i dvalemodus :-) Ønsker deg en fantastisk sensommer & høst Opp - nyt graviditeten.

Jo takk for det :) ja det er så jeg nesten ikke tror det selv enda, er hele tiden engstelig for at det kan gå gæernt og greier ikke nyte dette, ser jeg fremover og får noen positive tanker er tanke nr to alltid "vent litt nå, dumt å glede seg for tidlig, se hva som skjedde sist osv" var på ul forrige uke og alt var bra men likevel ble jeg engstelig igjen iløpet av noen dager selvom legen ga gode odds, hele 97-98%. Skal på ny ul neste uke, da er jeg i uke 12 😃 så får inderlig håpe det går bra da også. Ja :) det er så klart alltid et lite håp om å få det til selv :) og den scratchingen kan jo få positive bivirkninger på den fronten også 😊. Tusen takk for gode ønsker snowflake, ønsker deg også en fantastisk høst, at du går den i møte m en liten spire i magen <3

Annonse

Jeg forstår deg godt, at du er skeptisk mtp hva dere har vært gjennom - men nå må du bare senke skuldrene og stole på hva legen sier :tommelopp:  Har du fått vite barnets skjønn enda, eller skal det holdes hemmelig til nurket kommer ut? :rolleyes:

Jeg holder en finger på det du skriver, om 20 % større sjanse etter scratching....pluss at vi går for blastocyster denne gang. Blastocyst har visst 79 % sjanse for graviditet, mot 48% for 3 dagers egg. Så nå kjører dem på med alt som fins. Godt er nå det :-)

Er det noen som har fått utført dette på St. Olav, eller som vet om St. Olav i det hele tatt tilbyr dette? Jeg hører til der, og de har ikke nevnt noe om det, selv etter 3 mislykkede forsøk.

Jeg holder til på Fertilitetsklinikken i Haugesund, og dem mente at det var vanlig for dem å anbefale en slik scratching før siste forsøk.

Jeg forstår deg godt, at du er skeptisk mtp hva dere har vært gjennom - men nå må du bare senke skuldrene og stole på hva legen sier :tommelopp: Har du fått vite barnets skjønn enda, eller skal det holdes hemmelig til nurket kommer ut? :rolleyes:

Jeg holder en finger på det du skriver, om 20 % større sjanse etter scratching....pluss at vi går for blastocyster denne gang. Blastocyst har visst 79 % sjanse for graviditet, mot 48% for 3 dagers egg. Så nå kjører dem på med alt som fins. Godt er nå det :-)

Det høres superbra ut! Må jo bare gå bra for deg nå!!:)

Det er litt for tidlig å se skjønn enda, men det vil jeg absolutt vite :) vil vite mest mulig :). Skal på ny ul på Tors så får vi se hvordan veien blir videre. 12 uker imrg :) så nå håper jeg alt bare er fryd og gammen på Tors og at jeg greier å senke skuldrene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...