babelina Skrevet 4. august 2014 #1 Del Skrevet 4. august 2014 Kan noen dele tips om hvordan jeg kan slutte med natt amming av 7mnd gammel jente? Hun far fast fode og mme av og til men jeg orker ikke mer natt amming ettersom Hun strengt tatt ikke trenger det og jeg er i ferd med a bli riv ruskende gal av 7 mnd uten sovn."... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Del Skrevet 4. august 2014 Vi kuttet direkte en kveld. Sørget for at hun spiste mye grøt til kvelds og fikk pupp før vi la henne. Så fikk hun kun tilbud om vann. Var illsint første kvelden, allerede andre kvelden våknet hun bare to ganger og tredje natta sov hun 10 timer i strekk for første gang i sitt liv! Er slitsomt når det står på, men hold ut. Enkelte velger at pappa tar seg av nattevåket for han har jo ikke pupp å tilby, jeg er alene så jeg dusjet og hadde på en stor genser så hun ikke kom til. Trøst, kos og vann før hun var ned i senga igjen. Anonymous poster hash: cae15...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessass Skrevet 4. august 2014 #3 Del Skrevet 4. august 2014 Her har det også vært mye nattevåk! Er så mye oppe! Ser det diskuteres i andre tråder også, og det er godt at man ikke er alene! Jeg tenker at jeg skal kjøre en mild ferber, men ville vente til det blir litt kjøligere ute. Har jo vært 30 grader på rommet til lillemor og nå er det "bare" 25... Så venter på kaldere vært slik at hun ikke blir så svett. Problemet er at jenta mi ammes så altfor lite på dagtid, så er usikker på om hun trenger maten/drikken utover natten. Hun spiser mer enn nok da, så det bør jo gå bra å avvenne. Gjorde dette på storebror og det gikk veldig bra. Litt protester de to første nettene og allerede tredje natt var det bedring:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babelina Skrevet 5. august 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 5. august 2014 Hvor gammel er di tessass og hvor mye spiser Hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessass Skrevet 5. august 2014 #5 Del Skrevet 5. august 2014 Hun blir syv mnd neste uke og spiser hvertfall fire gode måltider:) Grøt til frokost, brød og frukt eller avocadomos til lunsj, middag og grøt til kvelds. Så får hun noen ganger mellommåltid mellom lunsj og middag. Denne gangen er jeg dog litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det iforhold til smokk. Med førstemann var det ikke noe problem siden han ikke brukte smokk. Skal man dytte inn smokken hver gang jeg er der? Da er jeg litt redd for at det fremdeles blir masse oppvåkninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå