Gå til innhold

Dere i uke 37 har dere merket en god økning av kynnere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Kraftige kynnere/modningsrier som kommer med 5-12 min mellomrom på kvelden og halve natten stort sett. Ofte et par timer med så og si regelmessige på 10minutter. 

Satser på det modnes litt ja. 

Anonymous poster hash: ec51e...d94

Jeg er 37 uker, og har bare merket litt mer kynnere enn vanlig. Og de er ikke smertefulle, mere irreterende. Men har den siste uka merket et slags press nede, pluss at skambeinet gjør utrolig vondt! Både når jeg ligger og står. Aner ikke hva det skal bety... Ellers så ser jeg at magen har sunket litt, så det er jo et godt tegn :D

Håååper på baby snart! <3

Jeg er 37 uker, og har bare merket litt mer kynnere enn vanlig. Og de er ikke smertefulle, mere irreterende. Men har den siste uka merket et slags press nede, pluss at skambeinet gjør utrolig vondt! Både når jeg ligger og står. Aner ikke hva det skal bety... Ellers så ser jeg at magen har sunket litt, så det er jo et godt tegn :D

Håååper på baby snart! <3

Vet du om hodet har festet seg? Har det veldig likt deg og dere andre her. ;) Spennende å se når våre søte små kommer ❤️❤️❤️

Jeg har også hatt en kraftig økning i kynnere fra uke 37. Er straks i uke 38. De kommer oftest om ettermiddagen og kvelden. I dag har de i tillegg vært preget av mensaktige murringer og murring i korsryggen. Stikking og nedpress også. Det er vel modning. Jeg liker å tenke at alt dette er med på å gjøre fødselen lettere ;)

Annonse

Jeg har også hatt en kraftig økning i kynnere fra uke 37. Er straks i uke 38. De kommer oftest om ettermiddagen og kvelden. I dag har de i tillegg vært preget av mensaktige murringer og murring i korsryggen. Stikking og nedpress også. Det er vel modning. Jeg liker å tenke at alt dette er med på å gjøre fødselen lettere ;)

Det liker jeg å tenke også ;) 👍

Vært med på dette før men man glemmer fort! :D 🙈

På vei med nr.3:     Jeg aner ikke om hodet er festet seg, vet faktisk ikke helt hvilken vei hun ligger engang. Sist kontroll for 4 uker siden så lå hun i seteleie trodde legen... Skal på ny kontroll om 2 dager, så håper legen kan kjenne hvordan hun ligger da, og om hun evt har festet seg :)

På vei med nr.3: Jeg aner ikke om hodet er festet seg, vet faktisk ikke helt hvilken vei hun ligger engang. Sist kontroll for 4 uker siden så lå hun i seteleie trodde legen... Skal på ny kontroll om 2 dager, så håper legen kan kjenne hvordan hun ligger da, og om hun evt har festet seg :)

Spennende! Håper hun har snudd seg :)

Min lille gutt har snudd seg heldigvis 💙 Han satt også lenge. Ny kontroll om to dager her også så vi får krysse fingrene ;)

På vei med nr.3: Jeg aner ikke om hodet er festet seg, vet faktisk ikke helt hvilken vei hun ligger engang. Sist kontroll for 4 uker siden så lå hun i seteleie trodde legen... Skal på ny kontroll om 2 dager, så håper legen kan kjenne hvordan hun ligger da, og om hun evt har festet seg :)

Min lille gutt har snudd seg heldigvis Han satt også lenge. Ny kontroll om to dager her også så vi får krysse fingrene ;)

Ja det blir veldig spennende! Håper jo at ho ligger riktig vei og ned i bekkenet. 

Men hvis kontrollen viser at ho fortsatt ligger i sete, hva gjør jeg da? Hva er neste steg? Det er første barnet, og ønsker å føde vanlig. Redd for setefødsel :(

Min lille gutt har snudd seg heldigvis Han satt også lenge. Ny kontroll om to dager her også så vi får krysse fingrene ;)

Ja det blir veldig spennende! Håper jo at ho ligger riktig vei og ned i bekkenet.

Men hvis kontrollen viser at ho fortsatt ligger i sete, hva gjør jeg da? Hva er neste steg? Det er første barnet, og ønsker å føde vanlig. Redd for setefødsel :(

Hvis ho fortsatt sitter så legger dere en plan for veien videre. Noen barn snur seg helt på tampen også 👍 Ellers får du valg om setefødsel hvis det er mulig. De vil da måle bekkenet ditt. I noen tilfeller så vil de prøve på utvendig snuing av baby. Hvis ikke min baby hadde snudd seg hadde det blitt ks. Enda jeg har født mine to tidligere på naturlig vis. Glad jeg slipper ks og krysser fingrene for at han fortsatt ligger som han skal på ul i morgen :) Håper du får gode nyheter også! Masse lykke til ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...