Gå til innhold

Varierende symptomer??

Anbefalte innlegg

Jeg er 9 uker i dag, og i helga ble kvalmen plutselig mye bedre...har vært mye kvalme siden uke 6-7...men i går og i dag nesten ingenting...blir så redd for at det skal være noe galt med bittelille....har hatt to missed abortions tidligere (uke 14 og uke 17), så blir jo veldig engstelig...har vært utredet, men de finner ikke noe galt med meg og mannen min, og ikke noe galt med de små jeg har mistet...men tar blodfortynnende medisiner i dette svangerskapet for sikkerhetsskyld. Vi har to friske barn fra tidligere.

Har dere opplevd varierende symptomer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144159152-varierende-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia,

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har hatt svingende symtomer og blødninger. Var på ul igjen torsdag i forrige uke senest og alt er fortsatt fint her. Håper det var oppmuntrende! :)

I tillegg så tror jeg kanskje at Hcg verdiene stabiliserer seg og også gjerne synker litt når du er på denne tiden. I mitt forrige svangerskap så mener jeg å huske at jeg ble litt bedre i begynnelsen av uke 10.

Klemmer

Hei. Mine symptomer har også variert veldig i perioder. Var vel rundt 9 uker da kvalmen plutselig var borte, men kom tilbake for fullt innen 10 jeg var 10 uker. Varte da til ca 14 uker. (Eller dvs at det ser ut som det er på vei til å gå bedre)

Puppene har også variert. Noen dager var de kjempe ømme, andre dager ikke i det hele tatt! Skjønner godt at du blir bekymret når symptomene forsvinner, men sannsynligvis går det nok bra:-)

Trist å høre at du har 2 MA, og så mange uker også:-/

Dersom du er veldig engstelig, ville jeg ha kontaktet lege og evt fått ul. Har du vært på ul forresten? :-)

Hei!

Ja, tok ultralyd da jeg var 8.0, og da var alt fint. Hjertelyd på 160 og et foster som beveget seg. Skal tilbake på ultralyd 18 august. Var hos fastlegen i går, fikk han til å ta hcg blodprøve. Får svar på den på fredag....

Har vært dårlig mye lengre i mine foregående svangerskap, så at jeg føler meg i så god form nå, det er nesten for godt til å være sant.

Blir fort sliten, og kan bli svimmel når jeg blir sliten....blir litt uggen når jeg er sulten. Men kvalmen er borte, og ømheten i puppene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...