Gå til innhold

Gravid og jobb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så redd for at fosteret skal påvirkes av nattarbeidet mitt og den dårlige søvnen :-( men tror kroppen slapper mer av med å jobbe natt, enn på en hektisk hverdag. Jeg jobber 2 netter, så 2 fri, jobb 3 netter, 2 fri, jobb 2 netter og 10 dager helt fri :)

Har du googlet dette? Evt snakket med legen din?

Husker fra sist svangerskap at nattavakter ikke skulle tilfalle gravide pga nye forskningrapporter.

Det kan være at dette gjelder senere i svangerskapet, men jeg hadde sjekket det opp.

Jeg merker helst at jeg stresser!!! Konstant. Har nylig flyttet, eller 5 mnd siden, men kjører hver morgen fra klepp til stavanger for å levere i bhg og tilbake til forus. Noen dager det samme om ettermiddagen. Er helt utslitt at det, men heldigvis bare morgendagen igjen så er det ny barnehage start i mitt området. Håper det skal hjelpe! Alt for få timer i døgnet :P

Annonse

Merker at jeg blir fort trøtt og slapp etter få timer, og klarer ikke jobbe like lange dager lenger. Er yrkessjåfør så blir fort lange dager og hardt arbeid, så trur med tiden at det dukker opp flere begrensninger når magen er stor og kroppen tung når man skal hoppe opp og ned ifra lastebilen for å laste, losse og sikre lasten :)

flere her inne som har fysisk krevende jobber og lange dager, og hva tenker dere om jobbsituasjonen fremover? :)

Uff, det høres ikke noe godt ut for deg dette nei! Jeg hadde ikke klart det :(

Selv så begynner jeg i ny jobb på onsdag, er da 11+2 og har ikke sagt det til sjefen. Føler meg regelrett som en løgner nå.. Men det er bare et vikariat til nyåret så det går vell bra? Tror dere det? Redd for at han skal bli sinna jeg.

Synes jobb er utrolig vanskelig pga kvalmen. Og i og med at jeg får i meg for lite at så er jeg forferdelig svimmel. Ikke lett å jobbe i salg og være blid og "på" når du har mest lyst til å legge deg ned å spy... men men det går seg til etterhvert. 

Jeg har akkurat fått ny sjef og skal møtes til uka og se om vi kan tilrettelegge noe. 

Begynte på jobb i dag etter ferien (I barnehage). Var skikkelig kvalm hele dagen og når jeg var ferdig på jobb så hadde jeg så vondt bak mellom korsrygg og rumpe. På begge sider av halebenet liksom. Står å går mye i jobben så har ikke merket det så mye som i dag( bare svakt på ene siden tidligere). Noen som har opplevd liknende?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...