Gå til innhold

skal kjøpe ny vaskemaskin! hjelp meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe ny vaskemaskin!

hva burde jeg se på?

har to barn så vasker MYE klær og mye veldig møkkete klær.

hva med omdreininger? 1200-1400-1600?

takk :D 

Anonymous poster hash: 0b7be...755

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke kjøp mer enn 1400 omdreininger, mer fører til slitasje på klærne og trommelen. Insisterer heller i kvalitet :)

Vi kjøpte en ny fra Miele for en måneds tid siden :) veier nesten 100kg, så helt stille og stødig selv med maks sentrifugering (1400 omdreininger). 8000kr kostet den. I følge vaskemaskinsreperatører og diverse forbrukertester trenger Miele færre reparasjoner enn andre merker, og varer i mange flere år, så absolutt verdt pengene!

Kjøpte fra Elkjøp vi :)

Anonymous poster hash: 0ec31...057

Skrevet

Og den er veldig effektiv på møkkete klær og har stor kapasitet :D

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte denne for ca et år siden. 

http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/W5877NDS/miele-vaskemaskin-w-5877-nds

Den koster litt over gjennomsnittet, men jeg er ikke i tvil om at den er verdt hver krone.

Men 2 voksne og 3 barn i hus som alle er ganske aktive, så står den ikke så alt for mye stille :P
Jeg sverger mer og mer til Miele. Det er virkelig verdt pengene!

Endret av Gjøkeredet③
Skrevet

Kjøp Miele! Koster litt, men er skikkelig kvalitet.

Anonymous poster hash: 47d67...9ca

Annonse

Skrevet

Vi har hatt Miele i 6 år nå, og den går  daglig i perioder. Ingen klær som har blitt stygge eller ødelagte. BH-er trenger ikke ligge i vaskepose. Mange som klager her inne på dårlig kvalitet på billig-klær, men jeg har aldri opplevd det, og tror jeg kan takke vaskemaskinen for det. Gå for Miele, ser det er flere over som også anbefaler det.

Anonymous poster hash: 983d9...4f9
Skrevet

Ikke kjøp mer enn 1400 omdreininger, mer fører til slitasje på klærne og trommelen. Insisterer heller i kvalitet :)

Vi kjøpte en ny fra Miele for en måneds tid siden :) veier nesten 100kg, så helt stille og stødig selv med maks sentrifugering (1400 omdreininger). 8000kr kostet den. I følge vaskemaskinsreperatører og diverse forbrukertester trenger Miele færre reparasjoner enn andre merker, og varer i mange flere år, så absolutt verdt pengene!

Kjøpte fra Elkjøp vi :)

Støtter denne - Miele er kjempebra!! Vi er strålende fornøyd med vår som vi har hatt i noen år, forrige fra AEG (ikke billig..) gikk i stykker etter bare fem år, Miele er laget for å vare lenge!

Anonymous poster hash: c0f6b...0f5

Skrevet

Miele. Ikke kjøp hoover iallefall, angrer som en hund på at jeg valgte denne istedenfor miele.

Skrevet

Miele! Alltid best! Vi hadde vår vaskemaskin og tørketrommel fra Miele i 22 år. 3 små barn og maskinen gikk konstant, tørketrommelen og.

Anonymous poster hash: b734b...7ce

Skrevet

Miele her også. Gått hver eneste dag i sju år, aldri noe problem. Skånsom vask, klærne blir rene likevel. Veldig bra ullprogram også!!

Anonymous poster hash: b0eda...5ae

Annonse

Skrevet

Vi kjøpte toppmodellen til Miele for et halvt år siden og er litt skuffet. Den vasker dårligere og er mindre skånsom enn den gamle hotpoint maskinen. Hotpointen har også et skånsommere ullprogram enn Miele. Ullklær vasket jeg på vanlig 40grader i den gamle maskinen og de var like fin etterpå, veldig praktisk når man har barn i bhg. Med Miele maskinen kan jeg ikke vaske ullklær på 30grader skjorteprogram engang. Et stort pluss med Miele maskinen er dampprogrammet, utrolig kjekt når man har omgangssyken i hus:)

Anonymous poster hash: fcd57...24d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...