Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Uten kjøtt/kylling. Kun salat, agurk, paprika, tomat, mais, løk osv Anonymous poster hash: b9f4e...be3
Gjest Gul stjerne Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 En dag. Du må lage en kålbasert salat med hodekål, brokkoli, blomkål. Google noe sånn som " salat som holder ei uke. Lurer på om oppskriften finnes i en familiekokebok. Den holder hele uka, 7 dager.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Lurt med en sånn "rist" i bunnen på bollen. Da holder salaten seg i flere dager. Tupperware har sånne. Sikkert å få kjøpt andre steder også. (Eller låne av en venninne etc.) Salaten holder seg også bedre hvis du skjærer bort det innerste laget ( det bløte) i agurken. Tips jeg fikk av en kokk en gang. Anonymous poster hash: 8dc0d...d16
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Du merker nå selv når salaten blir brun og vassen. Bruker å holde 2 - 3 dager allefall Anonymous poster hash: e42fb...dbe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Den holder lenger om du dropper tomaten i salaten, ha den i rett før servering. Du må også bruke en salatslynge og få salaten så tørr som absolutt mulig for om det står vann i bunnen av bollen blir det ekkelt. Den er absolutt best samme dag, men jeg kan fint spise en to dager gammel salat selv om jeg ikke ville servert den til andre. Anonymous poster hash: f91f3...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå