Gå til innhold

Hvorfor farger de håret til Karsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp på Karsten og Petra. Reagerte på hvorfor Karsten har farget håret. Man farger da ikke håret til små barn!

Anonymous poster hash: dffe6...1dc

Skrevet

Fordi at han skal likne på Karsten i boken, vel! Og klart man kan farge håret til et barn når det er snakk om et engangstilfelle som en filminnspilling.

Anonymous poster hash: e420c...555

Skrevet

Har han ikkje den hårfargen naturleg då? (Den er forresten kjempefin! )

Anonymous poster hash: 0f7fd...de3
Skrevet

Mener å ha lest, i Mamma tror jeg, at han bruker parykk :)

Skrevet

Fordi at han skal likne på Karsten i boken, vel! Og klart man kan farge håret til et barn når det er snakk om et engangstilfelle som en filminnspilling.

Er du klar over hvor lang tid en slik innspilling tar? Det holder ikke med en gang da. Det må farges en gang hver fjortende dag for at det skal være skikkelig.

Skrevet

men i bøkene har jo Karsten rødt hår.

Anonymous poster hash: 9d5bc...204

Skrevet

Er du klar over hvor lang tid en slik innspilling tar? Det holder ikke med en gang da. Det må farges en gang hver fjortende dag for at det skal være skikkelig.

Hehe, LITT hysterisk du eller? I dag får du jo hårfarge som er økologisk og kun inneholder naturlige ingredienser, så det går nok bra skal du se.

Når jeg snakket om engangstilfelle siktet jeg til at det er snakk om en bestemt anledning og ikke fordi man ønsker å endre barnets utseende av forfengelighetsårsaker.

Når det er sagt er det sikkert korrekt at han bruker parykk.

Skrevet

Jeg har også hørt at han bruker parykk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...