Akasha79r Skrevet 3. august 2014 #1 Del Skrevet 3. august 2014 Hei Barna mine skal begynne i ny barnehage og minstemann skal begynne når han er 11 mnd. Hvilke slags rutiner har de for så små barn? Han kan ikke gå eller snakke eller spisse noe særlig (har jo ikke tenner) Eldsteman begynte når han vær nærme et og halvt år gammel så eg vet virkelg ikke hva de gjør med dem. setter dem i sandkasse så de kan spisse litt steiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 3. august 2014 #2 Del Skrevet 3. august 2014 Ofte sover de halve dagen, og store deler av utetiden. Inne leker de med de andre barna, og sitter ofte på fanget eller blir båret rundt av de ansatte. Kommer helt an på barnet og h a slags behov han/hun har. De som trenger hjelp til å spise får hjelp, men de tar fort etter de større barna og lærer fort. Slik er det iallefall der hvor jeg har mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akasha79r Skrevet 3. august 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2014 Nja... Mitt barn sover kun to lur på cirka 30-45 minutt hver... Takk for svar, eg er litt skeptisk med å sende ham tilbarnehage. Føle rhan er altfor liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 4. august 2014 #4 Del Skrevet 4. august 2014 De sover ofte 2 lurer, og mye av tida er de nært de ansatte. De får spisehjelp, og lærer fort som de over skriver. Min på året begynner om få dager, og virker som han er overklar ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå