S-Ka Skrevet 3. august 2014 #1 Del Skrevet 3. august 2014 Hei. Jeg er litt ny på det her.. Har lest mange tråder her inne om diverse.. Men, jeg sluttet på p-pillen i starten av juni, trodde jeg kanskje hadde blitt gravid rundt den 5. Juli da jeg hadde mange symptomer (såre nippler, ubehag/stikninger nederst i magen, god matlyst m.m) men etter mye negativ testing fant jeg vel ut at dette kan ha vært rundt eggløsningstider.. Symptomene fortsatte, men fikk mensen den 21.juni og den varte helt til i går 02. Aug.. 10 dager har aldri vart så lenge før, pleier å kun ha den i 3-4 dager.. Men i dag, midt på dagen fant jeg igjen litt blod på papiret.. Hva kan dette være? Kan jeg allerede ha eggløsning? Kan det være "etterblødning"(?) etter mensen? Som dere kanskje skjønner er jeg usikker på syklusen min nå etter p-pilleslutt. Men kanskje det er noen her inne som kan hjelpe litt? Eventuelt som kanskje har opplevd lignende? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144158996-litt-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 3. august 2014 #2 Del Skrevet 3. august 2014 Livet (eller kroppen rettere sagt) etter hormonelle preperater er ikke bare bare. Noen er heldige og går rett inn i vanlig syklus, mens andre har veldig veldig uregelmessig syklus de første mnd før kroppen stabiliserer seg igjen! Jeg ville gitt det litt tid, begynt og kartlegge syklusen slik at det blir lettere for deg og finne ut når EL finner sted! Jeg opplevde de samme symptomene som du beskriver, disse hadde jeg ikke da jeg gikk på pillen og trodde det var et tegn på graviditet, men det var det ikke, det er bare at kroppen begynner å komme tilbake til seg selv etter pillen og hormonene herjer. Jeg opplevde bla kor utrolig lysten jeg ble på mannen rundt EL tiden, dette kjente jeg ikke på da jeg gikk på pillen! men som sagt, i første omgang er det lurt å begynne å følge med på hvor lang syklusen din er, da vil det bli lettere å finne ut når EL finner sted Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144158996-litt-hjelp/#findComment-146556084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå