Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Er det noen som vet om et stor spray tønne med kanskje 5liters som er god til og fjerne gress og ugress? Anonymous poster hash: d0ec6...c03
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 dytt Anonymous poster hash: d0ec6...c03
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Det kommer an på om du skal ha noe voksende der eller ikke. Hvis du ikke skal det kan du spraye med saltvann, gjerne kokvarmt vann, så tar det knekken på alt. Saltet gjør at det ikke vil vokse opp noe nytt. Strø gjerne litt salt i jorden etter at plantene har visnet for å hindre nytt i å vokse opp. Det har fungert veldig bra her mot uønsket vekst. Ellers kan du prøve en sterk eddikblanding. Anonymous poster hash: 81216...360
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Det er nederst i en skråning og vil ikke at det skal vokse ting der. Så istedenfor og stå og kutte der nede hele tiden vil jeg gjerne drepe gresset og ugresset, men saltvann? Bare fylle vann med salt? hehe. Er det like bra som et sterk middle som du får på butikken da? Anonymous poster hash: d0ec6...c03
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Bruker 7% eddik på sprayflaske. Mye skånsommere for naturen enn Roundup og ikke minst mye billigere. Etter en time begynner de første plantene å bli brune. Etter de har visnet napper jeg de opp. Salt kan ødelegge vekstvilkårene for planter du vil ha, så hvis du har vekster i nærheten som du vil beholde så anbefaler jeg heller lokal dusj med eddik. Anonymous poster hash: 53859...75b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Bruker 7% eddik på sprayflaske. Mye skånsommere for naturen enn Roundup og ikke minst mye billigere. Etter en time begynner de første plantene å bli brune. Etter de har visnet napper jeg de opp. Salt kan ødelegge vekstvilkårene for planter du vil ha, så hvis du har vekster i nærheten som du vil beholde så anbefaler jeg heller lokal dusj med eddik. Anonymous poster hash: 53859...75b Bare eddik eller blander du med vann? Anonymous poster hash: fde5a...f19
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Bare eddik ja Du kan også bruke sterkere hvis du vil, men 7% funker helt fint. Røska opp masse dritt mellom steinhellene mine etter ei behandling Naboen brukte Roundup med samme effekt, men de brukte masse penger i motsetning til meg Neste år blir det eddik hos dem og, vi bor på gård med gruslagt gårdsplass. Masse gress og dritt som vokser i grusen. Etter behandling pirker jeg såvidt borti med skoa og gresstuene løsner. Anonymous poster hash: 53859...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå