Gå til innhold

Da var jeg tilbake her

Anbefalte innlegg

Fikk misstanken om SA den 24 juli når jeg begynte å blø. Var hos legen fredag og legevakt lørdag. Ingen av de sendte meg til sykehus for sjekk. Ikke spør meg hvorfor ikke. Men da for to dager side tirsdag/onsdag så kom det klumper og masse klumper ut. Sto å rant når jeg tok en dusj. Store og oppsmuldrende blod klumper. Så har slått meg til ro med at en SA hadde skjedd. Forsatt ikke vært hos lege, mulig det er idiotisk. Men orker ikke og gidder ikkeå sette himmel og jord i bevegelse når vi er på ferie i danmark og langt fra en hver storby. Har ikke smerter, ikke vondt av noe slag eller plager. Har ikke følt meg Gravid eller slikt men nå. Noen dager etter at alle disse ekle store blodige klumpene har kommet ut ås er humørsvigningene tilbake og når gubben kødder med meg og klyper meg i puppene så gjør det vondt. Er veldig hårskjår merker jeg, noe jeg vanligvis ikke er. Men men. Var i uke 10 om tirsdagen. Så SA endte i uke 9/10 ish. Får vel bite tenna sammen og prøve flere ganger. Skal egentlig på kontroll hos legen når jeg er hjemme fra ferie, den 11 august, så skal be om å bli henvist videre da. Så får vi høre en enderlig dom fra sykehuset.

Litt om meg også da eller, 31 år, to gutter fra før og er gift med en egentlig herlig mann.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144158839-da-var-jeg-tilbake-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så trist å lese! Går sikkert fint å avvente med å ta kontakt med lege til du kommer hjem, men skulle du føle deg dårlig er det nok lurt å fremskynde legebesøk selv om du er der du er.

Ønsker deg lykke til videre - selv om det kanskje ikke gir mening her og nå er det ofte en mening bak det som skjer og naturen ordner opp selv. Ta godt vare på deg selv og forsøk å kose deg som best du kan! :)

Synes det er bra at naturen ordner opp selv. :-) og alt det der. Men merker at det er kjedelig. Vi hadde prøvd siden august og nå mister jeg. Kjenner jeg nesten vil ha svar på hvorfor. Men vet at det ikke er mulig. Har også prøvd å lese meg litt opp på SA og uansett hvor jeg leser så står det at man skal få smerter. Hvor er mine smerter da? Merkr ikke noe.

Nei, nå vil jeg bare slutte å blø. La meg slutte å blø

Annonse

Jeg har blødd i over en uke nå. Men tok nesten en uke med små blødninger, holdt med truse innlegg for å si det slik, flr det brått var en/to dager med masse klumper, store og små.

Nå har det begynt å avta litt igjen. I natt blødde jeg ikke noe, men litt i løpet av dagen.

Ikke lett å forklare mini på 5 hvorfor mamma ikke kan bade i badebassenget

Jeg hadde lignende blødninger, uten smerter. Fikk beskjed om at jeg hadde mistet. Maste meg til ul, og ved siden av meg nå ligger verdens fineste gutt..

Dust av en mann du har!? Hva er problemet hans??

Anonymous poster hash: 202b9...9b3

Hei hei. Min mann er ingen dust. Og små erting som jeg beskrev er helt vanlig i de fleste forhold. Årsaken til at jeg nevnte det er for å vise hvordan han erter meg og at jeg tar meg nær av det. Noe som også står at jeg vanlig vis ikke gjør.

Hvis du først skal si noe negativt om min mann og evt oss så 1, vit hvem vi er og bli kjent med oss før du kan dømme oss.

2, ikke vær feig og gjem deg bak en anonym knapp

Jeg hadde lignende blødninger, uten smerter. Fikk beskjed om at jeg hadde mistet. Maste meg til ul, og ved siden av meg nå ligger verdens fineste gutt..

Dust av en mann du har!? Hva er problemet hans??Anonymous poster hash: 202b9...9b3

Hvorfor er hi's mann en dust egentlig? Han oppfører vel seg slik som menn flest gjør, med å småerte og knipe litt på sin fru, flørting vil jeg kalle det :)

Håper alt står bra til med deg hi, god klem :)

Jo, med meg står alt bra til. Blir en tur til legen når jeg er hjemme fra ferieturen og forhåpentligvis så sender han meg til sykehuset. :-)

Håper jeg bare kan slutte å blø snart så jeg kan utnytte mannen snart.

Men er enig med deg, det er kun flørting. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...