Gå til innhold

Olivia, Lovise, Jenny eller Kajsa?

Anbefalte innlegg

Hvilke er finest? Eller hva legger du i disse navnene? Vil helst ikke ha et poppisnavn, og det er kanskje Olivia, men er det vanlig her i Trøndelag? Er Lovise litt for dukkete? Alle synspunkt mottas m takk:) Og ang hvor vanlige/populære navnene er, skriv gjerne hvor i landet du bor:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144158832-olivia-lovise-jenny-eller-kajsa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jenny vet jeg mange små som heter. Har generelt inntrykk av at det kommer litt flere jentenavn med -y eller -i ending. A la Tone Damlis Billie, Lilly, og også Jenny. Og at det er mange jentenavn med -ia ending for tiden, som  Emilia, Amelia, Mia, Livia, Olivia. Olivia er flott, syns det er typete, også på full fart opp. Sånn sett er både Jenny og Olivia navn "i tiden". Kajsa er fint, litt svensk for meg. Og Lovise er nydelig syns jeg. Dukkete, men også en voksen kan fint hete Lovise. 

Annonse

Lovise er det absolutt fineste, det at det ikke er så vanlig er ikke ensbetydende med at det ikke er vakkert. Olivia er også pent, men litt mer brukt på små jenter tror jeg.. Jenny er veldig populært her jeg bor, liker ikke navnet noe særlig... Kajsa syns jeg ikke noe om. Hadde valgt Lovise, uten tvil!

Anonymous poster hash: 3dd4f...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...