Gå til innhold

Olivia, Lovise, Jenny eller Kajsa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke er finest? Eller hva legger du i disse navnene? Vil helst ikke ha et poppisnavn, og det er kanskje Olivia, men er det vanlig her i Trøndelag? Er Lovise litt for dukkete? Alle synspunkt mottas m takk:) Og ang hvor vanlige/populære navnene er, skriv gjerne hvor i landet du bor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kajsa :)

Anonymous poster hash: 09b66...5e7
Skrevet

Lovise eller Olivia er navn jeg kunne brukt selv! Kjempefine!!!

Jenny er greit. Kajsa har jeg aldri likt.

Skrevet

Likte Jenny best 

Skrevet

Lovise❤️

Anonymous poster hash: 3dd4f...92b

Skrevet

Jenny eller Olivia Nydelig. Lovise er ikke min smak, og Kasja har jeg aldri hørt,men var ganske tøft :)

Skrevet

Takk for svar:) Men hva forbinder dere med de forskjellige navnene? Er de tøffe, søte, kjedelige, jålete etc..? Og hvor 'vanlige' er de?

Skrevet

Jenny vet jeg mange små som heter. Har generelt inntrykk av at det kommer litt flere jentenavn med -y eller -i ending. A la Tone Damlis Billie, Lilly, og også Jenny. Og at det er mange jentenavn med -ia ending for tiden, som  Emilia, Amelia, Mia, Livia, Olivia. Olivia er flott, syns det er typete, også på full fart opp. Sånn sett er både Jenny og Olivia navn "i tiden". Kajsa er fint, litt svensk for meg. Og Lovise er nydelig syns jeg. Dukkete, men også en voksen kan fint hete Lovise. 

Skrevet

Lovise er ikke vanlig med god grunn,er ikke pent. De andre 3 er vakre spesielt Jenny og Olivia :) Kajsa var tøft og unik,aldri hørt om før. kjenner ingen jenter med noen av disse navnene og har jobbet i b.hage i 6 år

Skrevet

Jeg forbinder Olivia med litt snobbete, samme med Lovise egentlig... Kajsa vet jeg ikke, men tenker at en Jenny er en tøff jente :-) 

Skrevet

Olivia er nydelig, men ganske sukkersøtt.

Lovise er litt kjedelig, passer bedre som andrenavn.

Jenny er enkelt og fint 

Kajsa er morsomt og søtt. 

Jeg hadde valgt Kajsa - ser for meg en tøff og morsom jente :) 

Skrevet

Anonymous poster hash: 9bdc8...e77

Skrevet

Anonymous poster hash: 9bdc8...e77

Skrevet

Lovise!

Anonymous poster hash: b6d3d...183

Skrevet

Jenny

Anonymous poster hash: 82a6d...0a0

Skrevet

Lovise er det absolutt fineste, det at det ikke er så vanlig er ikke ensbetydende med at det ikke er vakkert. Olivia er også pent, men litt mer brukt på små jenter tror jeg.. Jenny er veldig populært her jeg bor, liker ikke navnet noe særlig... Kajsa syns jeg ikke noe om. Hadde valgt Lovise, uten tvil!

Anonymous poster hash: 3dd4f...92b

Skrevet

Jenny og Olivia er ganske poppis begge to, men de var ikke på topp i Trøndelag i fjor. Alle navnene er søte og trendy.

1. Lovise

2. Olivia

3. Jenny

4. Kajsa

Skrevet

Ingen av de!

Men av disse... Olivia

Anonymous poster hash: dac86...026
Skrevet

Olivia er veldig fint, men dessverre alt for poppis. Kajsa er et koselig og søtt navn som ikke så mange heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...