Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #51 Skrevet 9. desember 2014 Ha sex med flere menn samtidig, Sex men jeg sover, dvs våkne av en ligger over meg inni meg. Og ha en sexslave som vasket hus for meg og krevde kun En håndjager som betaling!@ Anonymous poster hash: 60c4e...80b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #52 Skrevet 9. desember 2014 Å bli voldtatt ute i naturen, noe ala ute på fjelltur, møte på en sikkelig alfahann av en mann som bare forsyner seg der og da. Jeg skal selvfølgelig kjempe sånn passelig i mot men etterhvert overgi meg og det hele ender himmelsk Etterpå kan han gjerne bli litt besatt av meg, drømme om meg og ikke få meg ut av tankene..og vi støter på hverandre "tilfeldig" der han opptrår som en gentleman som ikke rører meg. Etterhvert blir han dødsforelsket men viser meg det ikke..når en fyr prøver å sjekke meg opp blir han sjalu og må til slutt innrømme at han liker meg. Han ofrer seg mer enn gjerne for meg og i gjenngjeld står jeg til fri disposisjon for han seksuelt. Og han vil ofte og mye, gjerne med en hånd hardt over halsen min så det blir vanskelig å puste, for å holde meg nede eller så tar han tak i håret mitt og bøyer hodet mitt bakover mens han støter inn i meg med en svær penis. På den andre siden hadde det vært pirrende å binde han fast sittende på en stol, så hadde jeg og en annen kvinne,lekt oss i senga forran han. Kanskje lekt pittelitt med han også men hovedsaklig oss jentene som koser oss med han som tilskuer. Anonymous poster hash: e3dc6...5e7 Æsj du høres ikke helt god ut Anonymous poster hash: 3c0e1...d0f Øy! Ikke kink-shame noen! Anonymous poster hash: fae2c...abc
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #53 Skrevet 9. desember 2014 Å bli voldtatt ute i naturen, noe ala ute på fjelltur, møte på en sikkelig alfahann av en mann som bare forsyner seg der og da. Jeg skal selvfølgelig kjempe sånn passelig i mot men etterhvert overgi meg og det hele ender himmelsk Etterpå kan han gjerne bli litt besatt av meg, drømme om meg og ikke få meg ut av tankene..og vi støter på hverandre "tilfeldig" der han opptrår som en gentleman som ikke rører meg. Etterhvert blir han dødsforelsket men viser meg det ikke..når en fyr prøver å sjekke meg opp blir han sjalu og må til slutt innrømme at han liker meg. Han ofrer seg mer enn gjerne for meg og i gjenngjeld står jeg til fri disposisjon for han seksuelt. Og han vil ofte og mye, gjerne med en hånd hardt over halsen min så det blir vanskelig å puste, for å holde meg nede eller så tar han tak i håret mitt og bøyer hodet mitt bakover mens han støter inn i meg med en svær penis. På den andre siden hadde det vært pirrende å binde han fast sittende på en stol, så hadde jeg og en annen kvinne,lekt oss i senga forran han. Kanskje lekt pittelitt med han også men hovedsaklig oss jentene som koser oss med han som tilskuer. Anonymous poster hash: e3dc6...5e7 Æsj du høres ikke helt god ut Anonymous poster hash: 3c0e1...d0f Hun høres ut som en som har fantasier. Du høres ut som en som har problemer med at folk er seksuelle. Har man problemer med andres seksualitet har det gjerne en dypere liggende årsak. Anonymous poster hash: f8fe1...d7c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #54 Skrevet 9. desember 2014 Min sex fantasi er å ha en sprengkåt sexy mann som har lyst på meg i nær sagt alle situasjoner. Jeg bruker mye korte skjørt og han kommer bakfra og begynner å knulle meg mens jeg lager mat, pusser tenner eller ordner andre ting.. Han gir meg også masse deilig munnsex til jeg kommer samtidig som jeg delvis fortsetter med mine huslige sysler.. Noen ganger får jeg ris fordi jeg forteller om mine rampete sexfantasier før han tenner så mye på de at han bare må prøve de ut. Etter sex slikker han meg "ren" så jeg er klar til neste runde, mmmmhh;) Anonymous poster hash: 9e4af...081 Mmmmmm.... Nice! Anonymous poster hash: f8fe1...d7c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #55 Skrevet 9. desember 2014 Offentlig sex. F.eks at han fingrer meg under bordet når vi sitter ved siden av hverandre på en cafe, eller at han sitter med jakka i fanget på kino og jeg runker han forsiktig så ingen merker det, eller at jeg sitter alene langt bak i en buss med skjørt og tar på meg selv mens det sitter en fremmed på busssetet på andre siden av midtgangen og han blir så kåt at han også onanerer mens vi ser på hverandre, eller i et prøverom i klesbutikken, i boblebadet på badeland osv osv Anonymous poster hash: 5087b...6ae
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #56 Skrevet 9. desember 2014 Å bli voldtatt ute i naturen, noe ala ute på fjelltur, møte på en sikkelig alfahann av en mann som bare forsyner seg der og da. Jeg skal selvfølgelig kjempe sånn passelig i mot men etterhvert overgi meg og det hele ender himmelsk Etterpå kan han gjerne bli litt besatt av meg, drømme om meg og ikke få meg ut av tankene..og vi støter på hverandre "tilfeldig" der han opptrår som en gentleman som ikke rører meg. Etterhvert blir han dødsforelsket men viser meg det ikke..når en fyr prøver å sjekke meg opp blir han sjalu og må til slutt innrømme at han liker meg. Han ofrer seg mer enn gjerne for meg og i gjenngjeld står jeg til fri disposisjon for han seksuelt. Og han vil ofte og mye, gjerne med en hånd hardt over halsen min så det blir vanskelig å puste, for å holde meg nede eller så tar han tak i håret mitt og bøyer hodet mitt bakover mens han støter inn i meg med en svær penis. På den andre siden hadde det vært pirrende å binde han fast sittende på en stol, så hadde jeg og en annen kvinne,lekt oss i senga forran han. Kanskje lekt pittelitt med han også men hovedsaklig oss jentene som koser oss med han som tilskuer. Anonymous poster hash: e3dc6...5e7 Æsj du høres ikke helt god ut Anonymous poster hash: 3c0e1...d0f Hun høres ut som en som har fantasier. Du høres ut som en som har problemer med at folk er seksuelle. Har man problemer med andres seksualitet har det gjerne en dypere liggende årsak. Anonymous poster hash: f8fe1...d7c Akkurat ja... Så jeg har problemer med andres seksualitet fordi jeg syns det er ekkelt å fantasere om voldtekt? Interessant... Med den fantasien så er det JEG som har et problem pga "dypere liggende" årsak? Neppe... Anonymous poster hash: 3c0e1...d0f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #57 Skrevet 9. desember 2014 Å bli voldtatt ute i naturen, noe ala ute på fjelltur, møte på en sikkelig alfahann av en mann som bare forsyner seg der og da. Jeg skal selvfølgelig kjempe sånn passelig i mot men etterhvert overgi meg og det hele ender himmelsk Etterpå kan han gjerne bli litt besatt av meg, drømme om meg og ikke få meg ut av tankene..og vi støter på hverandre "tilfeldig" der han opptrår som en gentleman som ikke rører meg. Etterhvert blir han dødsforelsket men viser meg det ikke..når en fyr prøver å sjekke meg opp blir han sjalu og må til slutt innrømme at han liker meg. Han ofrer seg mer enn gjerne for meg og i gjenngjeld står jeg til fri disposisjon for han seksuelt. Og han vil ofte og mye, gjerne med en hånd hardt over halsen min så det blir vanskelig å puste, for å holde meg nede eller så tar han tak i håret mitt og bøyer hodet mitt bakover mens han støter inn i meg med en svær penis. På den andre siden hadde det vært pirrende å binde han fast sittende på en stol, så hadde jeg og en annen kvinne,lekt oss i senga forran han. Kanskje lekt pittelitt med han også men hovedsaklig oss jentene som koser oss med han som tilskuer.Anonymous poster hash: e3dc6...5e7 Æsj du høres ikke helt god utAnonymous poster hash: 3c0e1...d0f Hun høres ut som en som har fantasier. Du høres ut som en som har problemer med at folk er seksuelle. Har man problemer med andres seksualitet har det gjerne en dypere liggende årsak. Anonymous poster hash: f8fe1...d7c Akkurat ja... Så jeg har problemer med andres seksualitet fordi jeg syns det er ekkelt å fantasere om voldtekt? Interessant... Med den fantasien så er det JEG som har et problem pga "dypere liggende" årsak? Neppe...Anonymous poster hash: 3c0e1...d0f Du har muligens ikke hørt om at folk har fantasier om ting de ikke planlegger å gjøre irl? Anonymous poster hash: d2a54...0de
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #58 Skrevet 9. desember 2014 Å bli voldtatt ute i naturen, noe ala ute på fjelltur, møte på en sikkelig alfahann av en mann som bare forsyner seg der og da. Jeg skal selvfølgelig kjempe sånn passelig i mot men etterhvert overgi meg og det hele ender himmelsk Etterpå kan han gjerne bli litt besatt av meg, drømme om meg og ikke få meg ut av tankene..og vi støter på hverandre "tilfeldig" der han opptrår som en gentleman som ikke rører meg. Etterhvert blir han dødsforelsket men viser meg det ikke..når en fyr prøver å sjekke meg opp blir han sjalu og må til slutt innrømme at han liker meg. Han ofrer seg mer enn gjerne for meg og i gjenngjeld står jeg til fri disposisjon for han seksuelt. Og han vil ofte og mye, gjerne med en hånd hardt over halsen min så det blir vanskelig å puste, for å holde meg nede eller så tar han tak i håret mitt og bøyer hodet mitt bakover mens han støter inn i meg med en svær penis. På den andre siden hadde det vært pirrende å binde han fast sittende på en stol, så hadde jeg og en annen kvinne,lekt oss i senga forran han. Kanskje lekt pittelitt med han også men hovedsaklig oss jentene som koser oss med han som tilskuer. Anonymous poster hash: e3dc6...5e7 Æsj du høres ikke helt god ut Anonymous poster hash: 3c0e1...d0f Haha..nei, jeg gjør kanskje ikke det! Men tro meg, jeg er ganske god skjønner du Anonymous poster hash: e3dc6...5e7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #59 Skrevet 9. desember 2014 Helt vannvittig, men jeg drømmer om at mannen min skal knulle en skikkelig bimbo og komme hjem å fortelle meg om det etterpå! Absurd, for jeg er samtidig forholdsvis sjalu av meg ;-) Ellers drømmer jeg om litt røff sex, og offentlig i den forstand at vi pirrer hverandre uten at noen andre merker det! Anonymous poster hash: 0c7e7...cbd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #60 Skrevet 9. desember 2014 Å bli voldtatt ute i naturen, noe ala ute på fjelltur, møte på en sikkelig alfahann av en mann som bare forsyner seg der og da. Jeg skal selvfølgelig kjempe sånn passelig i mot men etterhvert overgi meg og det hele ender himmelsk Etterpå kan han gjerne bli litt besatt av meg, drømme om meg og ikke få meg ut av tankene..og vi støter på hverandre "tilfeldig" der han opptrår som en gentleman som ikke rører meg. Etterhvert blir han dødsforelsket men viser meg det ikke..når en fyr prøver å sjekke meg opp blir han sjalu og må til slutt innrømme at han liker meg. Han ofrer seg mer enn gjerne for meg og i gjenngjeld står jeg til fri disposisjon for han seksuelt. Og han vil ofte og mye, gjerne med en hånd hardt over halsen min så det blir vanskelig å puste, for å holde meg nede eller så tar han tak i håret mitt og bøyer hodet mitt bakover mens han støter inn i meg med en svær penis. På den andre siden hadde det vært pirrende å binde han fast sittende på en stol, så hadde jeg og en annen kvinne,lekt oss i senga forran han. Kanskje lekt pittelitt med han også men hovedsaklig oss jentene som koser oss med han som tilskuer.Anonymous poster hash: e3dc6...5e7 Æsj du høres ikke helt god utAnonymous poster hash: 3c0e1...d0f Hun høres ut som en som har fantasier. Du høres ut som en som har problemer med at folk er seksuelle. Har man problemer med andres seksualitet har det gjerne en dypere liggende årsak. Anonymous poster hash: f8fe1...d7c Akkurat ja... Så jeg har problemer med andres seksualitet fordi jeg syns det er ekkelt å fantasere om voldtekt? Interessant... Med den fantasien så er det JEG som har et problem pga "dypere liggende" årsak? Neppe...Anonymous poster hash: 3c0e1...d0f Du har muligens ikke hørt om at folk har fantasier om ting de ikke planlegger å gjøre irl? Anonymous poster hash: d2a54...0de Æsj, nasty dame. Æsj æsj Anonymous poster hash: 3c0e1...d0f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #61 Skrevet 9. desember 2014 Jeg fantaserer noen ganger om å slikke/bli slikket av ei dame 🙈 Men det kan ikke være hvem som helst, det måtte vært noen suuperhotte ala Megan Fox eller Adriana Lima. Og så måtte de vært nyvasket og nybarbert 🙊 DA hadde det vært greit liksom 😜 Anonymous poster hash: b9bc5...57b
the amazing spidermamma Skrevet 9. desember 2014 #62 Skrevet 9. desember 2014 En vill, sprengkåt mann! Gjerne min egen!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #63 Skrevet 9. desember 2014 At jeg nettopp har kommet ut av dusjen når det ringer på døren. Jeg kaster på meg en lang hvit t-skjorte (gjennomsiktig). Utenfor døren står en ung, kjekk, muskuløs snekker med bulende biceps. Mens vi står og snakker ser jeg at han får en kjempe ereksjon, og han blir tydelig flau over dette. Jeg trekker ham med meg inn, og vi har het dampende sex i stuen, uten å tenke på at jeg bor midt i ett boligfelt og ikke har trukket for gardinene. Anonymous poster hash: 83abe...365
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå