Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Min er å ha sex mens mange ser oss.. Hadde ALDRI turd det i virkeligheten, derfor en fantasi Anonymous poster hash: 8f4cc...60a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Å ha en nabo som elsker. Hvordan eller hvor vi gjør ting er ikke så nøye, det er spenningen med å ha en elsker som er min fantasi. Anonymous poster hash: b5e99...540
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Å ha en nabo som elsker. Hvordan eller hvor vi gjør ting er ikke så nøye, det er spenningen med å ha en elsker som er min fantasi. Anonymous poster hash: b5e99...540 . Øhh en litt uheldig fantasi? Har du vært utro før da? Anonymous poster hash: 8f4cc...60a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Å ha en nabo som elsker. Hvordan eller hvor vi gjør ting er ikke så nøye, det er spenningen med å ha en elsker som er min fantasi. Anonymous poster hash: b5e99...540 . Øhh en litt uheldig fantasi? Har du vært utro før da? Anonymous poster hash: 8f4cc...60a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Å ha en nabo som elsker. Hvordan eller hvor vi gjør ting er ikke så nøye, det er spenningen med å ha en elsker som er min fantasi. Anonymous poster hash: b5e99...540 . Øhh en litt uheldig fantasi? Har du vært utro før da? Anonymous poster hash: 8f4cc...60a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Å ha en nabo som elsker. Hvordan eller hvor vi gjør ting er ikke så nøye, det er spenningen med å ha en elsker som er min fantasi. Anonymous poster hash: b5e99...540 . Øhh en litt uheldig fantasi? Har du vært utro før da? Anonymous poster hash: 8f4cc...60a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Å ha en nabo som elsker. Hvordan eller hvor vi gjør ting er ikke så nøye, det er spenningen med å ha en elsker som er min fantasi. Anonymous poster hash: b5e99...540 . Øhh en litt uheldig fantasi? Har du vært utro før da? Anonymous poster hash: 8f4cc...60a Hvorfor er det en uheldig fantasi? Er ikke det meste lov i fantasier da? Jeg har ingen planer om å være utro og har heller ikke vært det. Men jeg fantaserer likevel om å ha en elsker. Anonymous poster hash: b5e99...540
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Oiisann! Kom visst mange ganger den kommentaren. Anonymous poster hash: 8f4cc...60a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Å ha sex med en feit, stygg eller gammel kar. Tror jeg tenner på tanken om at jeg er sååå mye mer attraktiv enn de? Men in real life ville jeg ikke blitt tent i det hele tatt- kun i eget hode... Anonymous poster hash: d876a...792
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 Å ha en nabo som elsker. Hvordan eller hvor vi gjør ting er ikke så nøye, det er spenningen med å ha en elsker som er min fantasi. Anonymous poster hash: b5e99...540 . Øhh en litt uheldig fantasi? Har du vært utro før da? Anonymous poster hash: 8f4cc...60a Hvorfor er det en uheldig fantasi? Er ikke det meste lov i fantasier da? Jeg har ingen planer om å være utro og har heller ikke vært det. Men jeg fantaserer likevel om å ha en elsker. Anonymous poster hash: b5e99...540 Oki! Anonymous poster hash: 8f4cc...60a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 Å ha sex med en feit, stygg eller gammel kar. Tror jeg tenner på tanken om at jeg er sååå mye mer attraktiv enn de? Men in real life ville jeg ikke blitt tent i det hele tatt- kun i eget hode...Anonymous poster hash: d876a...792 Dette har jeg også fantasert om. Tror kanskje jeg kunne gjort det i virkeligheten også. (Hvis jeg hadde vært singel) Anonymous poster hash: b9cce...3d2
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #12 Skrevet 2. august 2014 Det må være å være i Anastasia Steel's sko i Fifty Shades, mmmm Mr Grey Anonymous poster hash: a8cb0...c42
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #13 Skrevet 2. august 2014 Å ha sex med to gamle menn, sånn pensjonistalder. Hadde tent på to eldre menn som hadde dominert meg. Ville aldri gjort det i virkeligheten. Anonymous poster hash: 6e50f...a91
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #14 Skrevet 2. august 2014 Å ha sex med en feit, stygg eller gammel kar. Tror jeg tenner på tanken om at jeg er sååå mye mer attraktiv enn de? Men in real life ville jeg ikke blitt tent i det hele tatt- kun i eget hode... Anonymous poster hash: d876a...792 Ikke sikkert du er mer attraktiv Anonymous poster hash: 1ae0a...1ff
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #15 Skrevet 2. august 2014 Har flere: Tenner på fantasien om å ha sex med en kvinne. Bli slikket av en kvinne. Ha sex med mannen og flere ser på uten at vi ser. Ha sex med 2 menn, en i hvert hull. Ha sex og flere rundt som tar på seg selv og booster min selvtillit. Anonymous poster hash: 42cbb...115
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #16 Skrevet 2. august 2014 Fantaserer om en kjendis faktisk.... Han er bare så sexy, stor, sterk og mandig 😛 Drømmer at han dominerer meg, tar meg hardt. Anonymous poster hash: 76277...dc7
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #17 Skrevet 2. august 2014 Å måtte suge en hel kø med menn mens jeg blir tatt bakfra.. Anonymous poster hash: ab017...f6d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #18 Skrevet 2. august 2014 Å ha sex med en feit, stygg eller gammel kar. Tror jeg tenner på tanken om at jeg er sååå mye mer attraktiv enn de? Men in real life ville jeg ikke blitt tent i det hele tatt- kun i eget hode... Anonymous poster hash: d876a...792 Ikke sikkert du er mer attraktiv Anonymous poster hash: 1ae0a...1ff Skal jeg fantasere at jeg er stygg og feit? Nei i mine sexfantasier er jeg en sexy bitch Anonymous poster hash: d876a...792
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #19 Skrevet 2. august 2014 Å ha sex med en feit, stygg eller gammel kar. Tror jeg tenner på tanken om at jeg er sååå mye mer attraktiv enn de? Men in real life ville jeg ikke blitt tent i det hele tatt- kun i eget hode... Anonymous poster hash: d876a...792 Ikke sikkert du er mer attraktiv Anonymous poster hash: 1ae0a...1ff Skal jeg fantasere at jeg er stygg og feit? Nei i mine sexfantasier er jeg en sexy bitch Anonymous poster hash: d876a...792 Anonymous poster hash: b5e99...540
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #20 Skrevet 2. august 2014 Faktisk om en fyr jeg hadde en mislykket one night stand med i min ungdom. Den siste tiden har vi jobbet sammen, forventningene, blikkene og kjemien er der uten tvil. Har flere ganger fantasert om at vi har hatt oss i garderoben på jobben. Han er så ubeskrivelig deilig. Han er akkurat sånn jeg så for meg Mr.Grey når jeg leste bøkene.. Mmm Anonymous poster hash: 30e85...b61
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #21 Skrevet 2. august 2014 Som singel på tredje året etter et stadig mer elendig forhold (les: lite sex det siste året) er min stoore fantasi Å HA SEX IGJEN ;-) Anonymous poster hash: 5a073...d74
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #22 Skrevet 2. august 2014 Faktisk om en fyr jeg hadde en mislykket one night stand med i min ungdom. Den siste tiden har vi jobbet sammen, forventningene, blikkene og kjemien er der uten tvil. Har flere ganger fantasert om at vi har hatt oss i garderoben på jobben. Han er så ubeskrivelig deilig. Han er akkurat sånn jeg så for meg Mr.Grey når jeg leste bøkene.. MmmAnonymous poster hash: 30e85...b61 Sukk.... Anonymous poster hash: a8cb0...c42
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #23 Skrevet 2. august 2014 Trekant/firkant. Anonymous poster hash: 8cd6d...5cc
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #24 Skrevet 2. august 2014 Som singel på tredje året etter et stadig mer elendig forhold (les: lite sex det siste året) er min stoore fantasi Å HA SEX IGJEN ;-) Anonymous poster hash: 5a073...d74 Henger meg på denne. Om en måned og fire dager er det ett år siden sist...... but who's counting Anonymous poster hash: 3fe7e...4ad
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #25 Skrevet 4. august 2014 Tenner veldig på å fantasere om at folk ser på. Gjerne som et live sex-show, at jeg er på en scene foran et publikum. At jeg blir tatt av en eller flere menn, eller at jeg gjør ting med meg selv mens de ser på. Liker i det hele tatt å minske avstanden mellom meg selv og verden rundt når jeg er kåt, uten at jeg tar det så langt ut at jeg viser meg fram. Men tenner for eksempel på å onanere mens jeg ser ut av vinduet på et hotellrom, på folk som går forbi på gata osv. "Blottet meg" en gang da jeg var student forresten. Stod i vinduet og så ut på gata sent på kvelden mens jeg tok på meg selv (nedenfor vinduskarmen, ikke synlig utenfra). Det kom gående forbi en fyr på gata og plutselig så han rett opp på meg. Jeg fikk et innfall og dro opp t-skjorta og viste puppene. Han gav meg tommel opp og gikk videre uten å se tilbake. :-) Anonymous poster hash: f2af6...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå