Gå til innhold

Doc Morris-test

Anbefalte innlegg

Jeg har til vanlig en lutealfase på ca 17-18 dager, ganske lang med andre ord.

På Doc Morris-testen står det at den kan taes opptil 4 dager før forventet mens. Dette blir jo ikke før 13-14 dpo for min del, men regner med at disse 4 dagene før IKM er regnet ut fra gjennomsnittet, altså 10 dpo.

Mannen min fyller rundt år i morgen, jeg er på 10 dpo i morgen. Tror dere det har noe for seg å ta en Doc Morris-test i morgen, på morgenurin? Eller er det for tidlig for meg, fordi det fortsatt er en drøy uke til forventet mens? Hadde vært gøy å kunne gi ham en positiv test i bursdagsgave :)

Anonymous poster hash: 7dbe8...107

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144158814-doc-morris-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) tenkte bare å gi beskjed at alle doc morris testene (har prøvd ganske mange) viste en skyggestrek hos meg selv om jeg ikke var gravid. Kan heller anbefale clearblue sine tester! Men du kan selvfølgelig ta doc morris testen også, men da kan det hende du blir forvirra :)

Anonymous poster hash: 421fb...463

Det er den eneste testen jeg har i hus akkurat nå, så da prøver jeg. Men er det sånn at de falske strekene var i samme rødfargen som tetstriden/kontrollstreken, eller er det mer skyggestrek bare?

Kjenner jeg ikke har helt troa for det, men får prøve i morgen - ingen doturer i natt ;)

Det er den eneste testen jeg har i hus akkurat nå, så da prøver jeg. Men er det sånn at de falske strekene var i samme rødfargen som tetstriden/kontrollstreken, eller er det mer skyggestrek bare?

Kjenner jeg ikke har helt troa for det, men får prøve i morgen - ingen doturer i natt ;)

Det skulle selvfølgelig stå teststreken, ikke tetstriden..! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...