moell5 Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Kvalme, svimmelhet, ømme bryst, humørsvingninger, sterk luktesans OSV
Fashionista Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Mine kom før jeg hadde fått bekreftet at jeg var gravid. Jeg følte meg slapp, ømme pupper, uggen, sliten, trett og veldig tørst. Tørsten var det aller første jeg la merke til i mitt forrige svangerskap også. Jeg tester allerede da jeg var 3+6 og fikk svakt positivt. Fikk endelig bekreftelse 4+3 av legen.
tmlove Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Er idag 6 uker på vei. Merket de første tegnene da jeg var 4 uker på vei. Mistet mye hår, puppene ble større og veldig vonde. 5 uke begynte morgenkvalmen huff, det er nok det som er værst. Itilegg til dette merker jeg at jeg går litt oftere på toalettet en vanlig, og litt vondt i hode men sjeldent ;-)
alira Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 For meg begynte det med at jeg måtte oftere på do og tisse, dette skjedde nesten rett etter befruktingen (men jeg visste ikke at graviditet var årsaken da, selvfølgelig ) Ømme pupper kom i forbindelse meg eggløsning, men i motsetning til vanlig, så forsvant ikke ømheten, den bare fortsatte. Ellers ble jeg ganske fort mer trøtt, kanskje fra uke 4, følte jeg måtte ta en hvil på sofaen hver dag! 6+1 kom kvalmen, men kastet aldri opp.. Kvalmen varte i kanskje en og en halv uke, og nå er jeg kun kvalm innimellom (er 9+1). Eller har jeg den siste uken blitt litt småsvimmel, mer trøtt, sulten og fortsetter å gå ofte på do. De ømme puppene er nesten borte, kun vondt hvis jeg trykker på de!
bonusmamma Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 (endret) Aldri. Eller, i uke 17-18 når magen begynte å komme og nå har jeg begynt å få litt sure oppstøt innimellom og urolige bein om natten. 27 uker nå! Endret 4. august 2014 av bonusmamma
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Her kom de ømme brystene, rare drømmer og sterk luktesans allerede før positiv test, mens kvalmen og trettheten kom som lyn fra klar himmel da jeg bikket 6+0 uker. Varte til jeg var 15 uker ca. Anonymous poster hash: 64ca8...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå