Gå til innhold

Når installerer dere bilstolen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

samme her..... vi fant video på youtube så vi har lært oss å installere det og er klar.... når mannen skal hente meg og bebisen fra sykehuset så blir det installert.... jeg er så svær og ubehagelig at jeg må sitte i baksete intil jeg føder..... og vi har en på 19 mnd som allerede sitter i barnestolen sin.... er ikke plass til å montere noe enda..

Annonse

Med første lærte vi oss montering av basen og å få stolen av og på noen uker før.

Men basen ble ikke montert i bilen før hentedagen. Da ble selvfølgelig stolen klikket på også.

Denne gangen gjør vi det samme, monterer ikke før hentedagen.

Brukte den på forrigemann for 2år siden og pappaen er ingeniør så satser på at vi gjør en slik fordeling at hvis jeg klarer å føde ungen så skal han klare å montere den i bilen før han henter oss på sykehuset;) 

Anonymous poster hash: 327e3...f16

Her gjør vi det sånn at ISOFIX-basen monteres ca en uke før termin (om jeg ikke har født enda da selvfølgelig) og så setter kjæresten bare stolen oppi når han skal hente oss på sykehuset :) 

Føler at det ikke er noe poeng i å kjøre rundt med stolen før ungen er ute. 

Har tenkt å gjøre som de to siste gangene, når vi kommer ut av sykehuset. Mannen er elendig til å gjøre det, så alltid jeg som må. Ny (brukt) bilstol denne gangen av et merke jeg ikke har brukt tidligere, så tenker jeg installerer basen og får den justert slik at setet sitter riktig. Så tar jeg det ut igjen (trenger ikke stå der nå, har 8 uker igjen) og forklarer det hele for ham når han henter oss på sykehuset. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...