Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #26 Skrevet 3. august 2014 Dere som er så redd for pedofile med kamera. Dere vet at det ikke er nakenhet hos barn som er tirrende hos de pedofile. Men barnet i seg selvt. Jeg såg en dokumentar hvor de pedofile fortalte at det spilte ingen rolle om barnet hadde aldri så mye klær på for det var det at det er et barn som tente dem.... * grøss* Den dokumentar har jeg også sett eller lignende. Jeg tenker mitt når jeg ser feks små jenter ned i 2 års alder gå med bikini og bikini overdel....akkurat som det er så mye bedre enn naken kropp for disse pedofil. Totalt misoppfattet av dere som skal "beskytte" barna Anonymous poster hash: e96d6...89d Jeg aner ikke hva som tenner dem, men bare at det selges videre bilder av nakne barn er nok for meg til å ta på badedrakt. Anonymous poster hash: 73298...586
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #27 Skrevet 3. august 2014 Eneste grunnen til at min ikke er naken er at hun tisser overalt og bæsjer overalt Anonymous poster hash: 63e2c...18f
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2014 #28 Skrevet 3. august 2014 Og begrunner med at de må lære seg at nakenhet er noe privat. Hva er dere redde for? At barna i voksen alder ikke skjønner dette? Dette skjer da helt naturlig! Mine barn gikk nakne på stranden som 1-3 åringer, men av naturlige grunner ønsket de badebukse på når de ble litt eldre Hva er dere redde for egentlig dere som begrunner det med at de må lære at nakenhet ikke tilhører det offentlige rom? At de ikke ønsker klær på resten av oppveksten? Barn har et så naturlig forhold til nakenhet, men voksne lærer de at dette skal være tabubelagt. Slapp av, de utvikler seg helt normalt og vil selv ha på badetøy i god tid før det blir skolebarn Anonymous poster hash: e96d6...89d Hvorfor er det egentlig så krise og ha en liten bukse på seg? Nakenhet kan vel være naturlig selv om de ikke går naken på stranden? Anonymous poster hash: b2f84...663 Du mener at nakenhet er naturlig inni trusa?
Cat.68 Skrevet 3. august 2014 #29 Skrevet 3. august 2014 Dere som er så redd for pedofile med kamera. Dere vet at det ikke er nakenhet hos barn som er tirrende hos de pedofile. Men barnet i seg selvt. Jeg såg en dokumentar hvor de pedofile fortalte at det spilte ingen rolle om barnet hadde aldri så mye klær på for det var det at det er et barn som tente dem.... * grøss* Den dokumentar har jeg også sett eller lignende. Jeg tenker mitt når jeg ser feks små jenter ned i 2 års alder gå med bikini og bikini overdel....akkurat som det er så mye bedre enn naken kropp for disse pedofil. Totalt misoppfattet av dere som skal "beskytte" barnaAnonymous poster hash: e96d6...89d Jeg aner ikke hva som tenner dem, men bare at det selges videre bilder av nakne barn er nok for meg til å ta på badedrakt. Anonymous poster hash: 73298...586 Det selges enda mere bilder av barn med klær på eller lettkledde barn. Som sagt så er eet jo ikke nakenheten som tenner de pedofile, men barnet. Du kan beskytte så mye du vil, men hvis det først er ditt barn de ser seg ut har du lite å stille opp med hvis bildet først er tatt i det henseendet for å selge det videre. Heldigvis får vi sjelden vitskap om det da det er en lukket verden og politiet ikke vet hvem disse barna er når dem iommer over dem. Den beste måte å beskytte dem er å la de leve et naturlig liv. Vi må ikke bli så redde at vi frarøver barna å leve slik det er ment. Ta gjerne på dem badetøy hvis det føles naturlig, men ikke tru at det forhindrer de pedofile å ta bilder hvis dem tenkt det.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #30 Skrevet 3. august 2014 Dere som er så redd for pedofile med kamera. Dere vet at det ikke er nakenhet hos barn som er tirrende hos de pedofile. Men barnet i seg selvt. Jeg såg en dokumentar hvor de pedofile fortalte at det spilte ingen rolle om barnet hadde aldri så mye klær på for det var det at det er et barn som tente dem.... * grøss* Den dokumentar har jeg også sett eller lignende. Jeg tenker mitt når jeg ser feks små jenter ned i 2 års alder gå med bikini og bikini overdel....akkurat som det er så mye bedre enn naken kropp for disse pedofil. Totalt misoppfattet av dere som skal "beskytte" barnaAnonymous poster hash: e96d6...89d Jeg aner ikke hva som tenner dem, men bare at det selges videre bilder av nakne barn er nok for meg til å ta på badedrakt. Anonymous poster hash: 73298...586 Det selges enda mere bilder av barn med klær på eller lettkledde barn. Som sagt så er eet jo ikke nakenheten som tenner de pedofile, men barnet. Du kan beskytte så mye du vil, men hvis det først er ditt barn de ser seg ut har du lite å stille opp med hvis bildet først er tatt i det henseendet for å selge det videre. Heldigvis får vi sjelden vitskap om det da det er en lukket verden og politiet ikke vet hvem disse barna er når dem iommer over dem. Den beste måte å beskytte dem er å la de leve et naturlig liv. Vi må ikke bli så redde at vi frarøver barna å leve slik det er ment. Ta gjerne på dem badetøy hvis det føles naturlig, men ikke tru at det forhindrer de pedofile å ta bilder hvis dem tenkt det. Æsj, dette visste jeg ikke :-( Vet vel ikke så mye om emnet og tenkte det hjalp å ikke være naken. Hvis det er slik som du sier er det jo fint lite man får gjort med saken. Ikke for å stille meg tvilende til det du sier, men er det sikkert at det er slik? Anonymous poster hash: 73298...586
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #31 Skrevet 3. august 2014 Er det så mange som har imot det da? Eneste grunnen til at jeg ikke lar mine barn gå nakne er fordi jeg ikke vil at ekle menn skal glane på de. Er så mye rart der ute og pedofile trekker jo dit små barn er. Anonymous poster hash: c1ae9...b68
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #32 Skrevet 3. august 2014 Er det så mange som har imot det da? Eneste grunnen til at jeg ikke lar mine barn gå nakne er fordi jeg ikke vil at ekle menn skal glane på de. Er så mye rart der ute og pedofile trekker jo dit små barn er. Anonymous poster hash: c1ae9...b68 Ja, for du tror ikke pedofile kikker på små barn i søt små bikinier.....? Anonymous poster hash: e96d6...89d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #33 Skrevet 3. august 2014 Er det så mange som har imot det da? Eneste grunnen til at jeg ikke lar mine barn gå nakne er fordi jeg ikke vil at ekle menn skal glane på de. Er så mye rart der ute og pedofile trekker jo dit små barn er. Anonymous poster hash: c1ae9...b68 Ja, for du tror ikke pedofile kikker på små barn i søt små bikinier.....? Anonymous poster hash: e96d6...89d Sånne med sløyfe og stash, helt sikkert. Men hva med en sånn uvdress? De er jo ikke akkurat søte. Anonymous poster hash: 73298...586
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #34 Skrevet 3. august 2014 Er det så mange som har imot det da? Eneste grunnen til at jeg ikke lar mine barn gå nakne er fordi jeg ikke vil at ekle menn skal glane på de. Er så mye rart der ute og pedofile trekker jo dit små barn er. Anonymous poster hash: c1ae9...b68 Ja, for du tror ikke pedofile kikker på små barn i søt små bikinier.....? Anonymous poster hash: e96d6...89d Sånne med sløyfe og stash, helt sikkert. Men hva med en sånn uvdress? De er jo ikke akkurat søte. Anonymous poster hash: 73298...586 Er du virkelig så naiv?? Anonymous poster hash: 1b41d...747
Cat.68 Skrevet 3. august 2014 #35 Skrevet 3. august 2014 Dere som er så redd for pedofile med kamera. Dere vet at det ikke er nakenhet hos barn som er tirrende hos de pedofile. Men barnet i seg selvt. Jeg såg en dokumentar hvor de pedofile fortalte at det spilte ingen rolle om barnet hadde aldri så mye klær på for det var det at det er et barn som tente dem.... * grøss* Den dokumentar har jeg også sett eller lignende. Jeg tenker mitt når jeg ser feks små jenter ned i 2 års alder gå med bikini og bikini overdel....akkurat som det er så mye bedre enn naken kropp for disse pedofil. Totalt misoppfattet av dere som skal "beskytte" barnaAnonymous poster hash: e96d6...89d Jeg aner ikke hva som tenner dem, men bare at det selges videre bilder av nakne barn er nok for meg til å ta på badedrakt. Anonymous poster hash: 73298...586 Det selges enda mere bilder av barn med klær på eller lettkledde barn. Som sagt så er eet jo ikke nakenheten som tenner de pedofile, men barnet. Du kan beskytte så mye du vil, men hvis det først er ditt barn de ser seg ut har du lite å stille opp med hvis bildet først er tatt i det henseendet for å selge det videre. Heldigvis får vi sjelden vitskap om det da det er en lukket verden og politiet ikke vet hvem disse barna er når dem iommer over dem. Den beste måte å beskytte dem er å la de leve et naturlig liv. Vi må ikke bli så redde at vi frarøver barna å leve slik det er ment. Ta gjerne på dem badetøy hvis det føles naturlig, men ikke tru at det forhindrer de pedofile å ta bilder hvis dem tenkt det. Det var nå det de pedofile i dokumentaren fortalte, og det ble bekreftet av politiet som kom over bilder. Æsj, dette visste jeg ikke :-( Vet vel ikke så mye om emnet og tenkte det hjalp å ikke være naken. Hvis det er slik som du sier er det jo fint lite man får gjort med saken. Ikke for å stille meg tvilende til det du sier, men er det sikkert at det er slik?Anonymous poster hash: 73298...586
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #36 Skrevet 3. august 2014 Er det så mange som har imot det da? Eneste grunnen til at jeg ikke lar mine barn gå nakne er fordi jeg ikke vil at ekle menn skal glane på de. Er så mye rart der ute og pedofile trekker jo dit små barn er. Anonymous poster hash: c1ae9...b68 Ja, for du tror ikke pedofile kikker på små barn i søt små bikinier.....? Anonymous poster hash: e96d6...89d Sånne med sløyfe og stash, helt sikkert. Men hva med en sånn uvdress? De er jo ikke akkurat søte. Anonymous poster hash: 73298...586 Er du virkelig så naiv?? Anonymous poster hash: 1b41d...747 Jeg prøver å få et ordentlig svar her. Det er ikke mange som ser på meg som naiv nei og jeg er utdannet hvis det skulle bety noe. Dette er et emne jeg kan lite om og jeg hadde håpet på svar fra noen som faktisk vet, f.eks noen som jobber med dette. Spydigheter kan du holde for deg selv. Anonymous poster hash: 73298...586
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #37 Skrevet 3. august 2014 Dere som er så redd for pedofile med kamera. Dere vet at det ikke er nakenhet hos barn som er tirrende hos de pedofile. Men barnet i seg selvt. Jeg såg en dokumentar hvor de pedofile fortalte at det spilte ingen rolle om barnet hadde aldri så mye klær på for det var det at det er et barn som tente dem.... * grøss* Den dokumentar har jeg også sett eller lignende. Jeg tenker mitt når jeg ser feks små jenter ned i 2 års alder gå med bikini og bikini overdel....akkurat som det er så mye bedre enn naken kropp for disse pedofil. Totalt misoppfattet av dere som skal "beskytte" barnaAnonymous poster hash: e96d6...89d Jeg aner ikke hva som tenner dem, men bare at det selges videre bilder av nakne barn er nok for meg til å ta på badedrakt. Anonymous poster hash: 73298...586 Det selges enda mere bilder av barn med klær på eller lettkledde barn. Som sagt så er eet jo ikke nakenheten som tenner de pedofile, men barnet. Du kan beskytte så mye du vil, men hvis det først er ditt barn de ser seg ut har du lite å stille opp med hvis bildet først er tatt i det henseendet for å selge det videre. Heldigvis får vi sjelden vitskap om det da det er en lukket verden og politiet ikke vet hvem disse barna er når dem iommer over dem. Den beste måte å beskytte dem er å la de leve et naturlig liv. Vi må ikke bli så redde at vi frarøver barna å leve slik det er ment. Ta gjerne på dem badetøy hvis det føles naturlig, men ikke tru at det forhindrer de pedofile å ta bilder hvis dem tenkt det.Det var nå det de pedofile i dokumentaren fortalte, og det ble bekreftet av politiet som kom over bilder. Æsj, dette visste jeg ikke :-( Vet vel ikke så mye om emnet og tenkte det hjalp å ikke være naken. Hvis det er slik som du sier er det jo fint lite man får gjort med saken. Ikke for å stille meg tvilende til det du sier, men er det sikkert at det er slik?Anonymous poster hash: 73298...586 Takk for svar :-) Har aldri lest meg opp eller sett på slike dokumentarer da jeg ikke trodde jeg kom til å få barn. Tydelig at jeg har misforstått endel om tema :-) Anonymous poster hash: 73298...586
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #38 Skrevet 3. august 2014 What. Mini på 2 har gått noen på stranden i hele sommer Anonymous poster hash: a9c13...e33
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #39 Skrevet 3. august 2014 Mine barn har alltid hatt på seg badebleie/badetøy. Jeg synes det er så rart at andre lar barna sine gå nakne offenttlige tanke på pedofile. Husker jeg leste for en stund tilbake, at på en strand med 100 mennesker så er det ca en som liker små barn. Og selvom mine bruker badetøy så har de ingen problem med nakenhet. Anonymous poster hash: 45cfe...16a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #40 Skrevet 3. august 2014 Mine barn har alltid hatt på seg badebleie/badetøy. Jeg synes det er så rart at andre lar barna sine gå nakne offenttlige tanke på pedofile. Husker jeg leste for en stund tilbake, at på en strand med 100 mennesker så er det ca en som liker små barn. Og selvom mine bruker badetøy så har de ingen problem med nakenhet. Anonymous poster hash: 45cfe...16a Du må bare vite at pedofile synes små barn er like interessant med små bikinier etc Anonymous poster hash: e96d6...89d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #41 Skrevet 3. august 2014 Mine barn har alltid hatt på seg badebleie/badetøy. Jeg synes det er så rart at andre lar barna sine gå nakne offenttlige tanke på pedofile. Husker jeg leste for en stund tilbake, at på en strand med 100 mennesker så er det ca en som liker små barn. Og selvom mine bruker badetøy så har de ingen problem med nakenhet. Anonymous poster hash: 45cfe...16a Du må bare vite at pedofile synes små barn er like interessant med små bikinier etc Anonymous poster hash: e96d6...89d Ja, og det kan jeg ikke hindre. Men kan hindre at de får sett rompa og tissen dems ihvertfall. Anonymous poster hash: 45cfe...16a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #42 Skrevet 3. august 2014 Herlighet, er dette et problem også da... Bittesmå bleiebarn synes det er herlig å få luftet rumpen sin på stranden, kan de ikke få lov til det da? Dere som synes det er så forferdelig at disse småbarna tisser og bæsjer overalt, hva med hunder? De tisser og bæsjer overalt de og. Og hvis barnet mitt skulle bæsje på stranden, så plukker jeg bare opp,hva er problemet? Jeg kan dog forstå at det er ekkelt i et badebasseng, men der er det som oftest påbudt med badebleier. Uansett... Bleiene er ikke vanntette og om barnet bæsjer og går ut i vannet vil det fortsatt være like mye bæsj i vannet liksom, selv om bæsjen er inne i bleien. Folk med syke, perverse ideer finnes overalt og man kan ikke beskytte seg mot syke folks tanker og perversiteter altså. Hva skal man gjøre? Gjemme seg i en bunker? Anonymous poster hash: b9f0b...79a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #43 Skrevet 3. august 2014 Men er det noe man kan gjøre som ikke tar fra barna friheten? Foreslo tidligere å droppe søte bikinier til fordel for uvdrakt, men da var jeg visst helt borte. Men jeg er faktisk litt seriøs her. Har en nydelig jente og ser hvor mye oppmerksomhet hun får hvis jeg tar på rosa klær med krager og blonder. De fleste går helt av skaftet hvor enn vi går. Så slenger jeg på baggy gutteshorts vi har arvet og kombinerer med stor oransje body. Reaksjonene er en helt annen. Er det da urimelig å anta at en stygg grønn og blå uvdrakt vil slå mindre an hos pedofile enn en rosa bikini med røde prikker og sløyfe? Anonymous poster hash: 73298...586
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #44 Skrevet 3. august 2014 Selvfølgelig er det godt for barnet og slippe den bleien, men hvorfor gå naken? Har flere venninner som lar de ha en uv t skjorte, som går nedenfor rompa. Da får de luftet seg og slipper evt nysgjerrige tittere. Anonymous poster hash: 45cfe...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå